همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و با هدف فرهنگسازی در میان دختران جوان از زوج های دارای مهریه ۱۴ سکه در ورامین تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۲۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 11 April 2015
به گزارش مهر، همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن و روز مادر، مراسم تجلیل از زوج های دارای مهریه ۱۴ سکه با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان و  جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دیار ۱۵ خرداد مواجه شد، از سوی کانون ازدواج آسان شهرستان ورامین و با هدف فرهنگ سازی میان نسل جوان از زوج هایی که مهریه آنان ۱۴ سکه بهار آزادی و کم تر است تقدیر به عمل آمد.

رحمت الله فارسی مدیر کانون ازدواج آسان با اشاره به هدف تشکیل کانون ازدواج آسان در شهرستان ورامین اظهار داشت:کانون ازدواج آسان شهرستان ورامین با هدف ترویج ازدواج آسان در میان نسل جوان و نوجوان کشور با حمایت های امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان تشکیل شده و توانسته طی چند سال اخیر خدمات بزرگی را ارائه کند.

 وی افزود: در طی چند سال گذشته و با هماهنگی کانون ازدواج آسان شهرستان ورامین هزاران مراسم ازدواج به صورت مطلوب برگزار و خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق زوج های جوان از خدمات ارائه شده در این طرح ابراز رضایتمندی کردند.

وی ادامه داد: تاکنون در چندین مرحله و با هدف ترغیب زوج های جوان برای انتخاب مهریه پایین و آسان گرفتن ازدواج، مراسم تجلیل از زوج های دارای مهریه کم تر از ۱۴ سکه برگزار شده است که در این دوره از الهه افشار، الهام صالحی و معصومه شبری تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است کانون ازدواج آسان جوانان ورامین با دریافت مبلغ بسیار ناچیز انجام تمام مراحل ثبت ازدواج رسمی و اجرای عقد، فیلمبرداری توسط آقا و بانو، لباس عروس در طرح‌ها و مدل‌های روز، تالار پذیرایی در نقاط مختلف ورامین، پیشوا، قرچک و جوادآباد، تزئین اتومبیل عروس، کارت دعوت مراسم در طرح‌های متنوع، آرایش عروس در نقاط مختلف شهر و پذیرایی با میوه و شیرینی برای ۱۰۰ نفر را بر عهده می گیرد و در اجراي اين مراسم هيچگونه نام و نشانی از اين کانون وجود نداشته و دست اندرکاران کانون هيچگونه حضور فيزيکی در اجراي مراسم ندارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار