رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از احیای این رشته ورزشی در محلات استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 15 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،نادر فلاحی بعد از ظهر پنج‌شنبه در مجمع سالانه هیئت والیبال استان اردبیل گفت: طی دو سال گذشته والیبال استان اردبیل با تحولات عمده مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در این دو سال تعداد بیمه‌شده‌ها از هزار نفر به سه هزار و ۲۳۳ نفر افزایش یافته است، تأکید کرد: توسعه والیبال استان در دو بعد همگانی و قهرمانی دنبال می‌شود.

وی افزود: امسال در نظر داریم تعداد بیمه‌شده‌ها را به حدی افزایش دهیم که با رشته ورزشی فوتبال رقابت کنیم.

رئیس هیئت والیبال استان با اشاره به شکل‌گیری سازمان توسعه والیبال همگانی تأکید کرد: به دنبال این هستیم ورزش والیبال را در محلات فعال کرده و محلات را به کانون بازی و مسابقات تبدیل کنیم.

فلاحی همچنین با یادآوری برگزاری جام متمرکز روستایی برای اولین بار اضافه کرد: طبق هماهنگی با ۶۱۴ دهیاری قرار است والیبال روستایی را فعال کرده و حتی استعدادیابی را به روستاها ببریم.

وی از انجام اقداماتی برای فعال کردن والیبال ساحلی در استان نیز خبر داد و متذکر شد: دو مکان شورابیل و حاشیه رود ارس به این منظور پیشنهاد شده و در حال بررسی است.

رئیس هیئت والیبال استان در خصوص رتبه این هیئت نیز افزود: رتبه هیئت در سال ۹۲، ۲۸ بود که در سال ۹۳ به ۲۴ ارتقا دادیم و امید می‌رود رتبه در سال ۹۴ نیز با بهبود همراه شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار