مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن، نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و خیران بهزیستی استان همدان از ۲۵ فرودین ماه آغاز به کار می‏‌کند.
کد خبر: ۲۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 11 April 2015

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن، نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و خیران بهزیستی استان همدان از ۲۵ فرودین ماه آغاز به کار می‏‌کند.

به گزارش تسنیم ؛ اکبر سوری در آئین تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل بهزیستی استان همدان، حضرت زهرا(س) را تأثیرگذارترین اسوه و الگوی جامعه زنان دانست و اظهار داشت: سازمان‏‌ها و تشکل‏های مردم نهاد فعال در حوزه مقابله با آسیب‌‏های اجتماعی باید سبک و سیره زندگی حضرت زهرا(س) را به عنوان یک الگوی ارزشمند به جامعه معرفی کنند.

وی افزود: به منظور رفع تبعیض‏‌های جنسیتی و تعمیق جایگاه واقعی زنان در برنامه ششم توسعه پیشنهادات ارائه شده است و امیدواریم مورد عنایت و توجه وزارت رفاه و دولت قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان تصریح کرد: ۵۰ درصد جمعیت جامعه را زنان تشکیل میدهند و در هدایت جامعه نقش بسزایی دارند.

وی خواستار توجه مسئولان به واقعیت‌های اجتماعی و مشکلات زنان زیر پوشش بهزیستی شد و گفت: زنان در سرمایهگذاری اجتماعی نقش پررنگتری دارند بنابراین اگر مشکلات زنان در جامعه کنونی رفع شود از انتقال آن‌ها به نسلهای آینده جلوگیری می‏‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان افزود: به منظور کاهش و مقابله با آسیب‏‌های اجتماعی توسط سازمان بهزیستی مراکزی مانند اوژانس اجتماعی، مراکز پیشگیری، کمپهای ترک اعتیاد و مراکز بحران راهاندازی شده است.

وی با اشاره به برنامه‏‌های بزرگداشت هفته زن در بهزیستی ابراز کرد: امسال صندوق قرض‌الحسنه زنان شاغل و کارمند در بهزیستی راهاندازی می‏‌شود و همچنین به دنبال ایجاد انجمن حمایت از زنان کارآفرین و کارآمد در استان همدان هستیم.

سوری افزود: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت زن نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و خیران بهزیستی استان همدان در ۲۵ فروردین ماه برگزار می‏‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در این هفته مرکز مشاوره بهزیستی استان همدان به مدت یک هفته به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای حضوری و تلفنی ارائه می‌‏دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار