فرماندار شهرستان رامسر گفت: پروژه توسعه و تكميل باند جديد فرودگاه رامسر تا خرداد ماه امسال به بهره برداري مي رسد.
کد خبر: ۲۱۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 16 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسين سروري  در جلسه شوراي اداري شهرستان رامسر افزود: همزمان با راه اندازي اين باند نيز پروازهاي مقصد كيش ، اصفهان , شيراز در كنار پروازهاي تهران و مشهد مقدس برقرار مي شود.


وي اشاره اي به ميزان هزينه اي انجام شده براي تكميل باند جديد فرودگاه رامسر نكرد.
باند جديد فرودگاه رامسر 2700 متر طول و 60 متر عرض دارد و با بهره برداري از آن، اين فرودگاه قابليت نشست و برخاست هواپيماي ايرباس 300 را خواهد داشت. 


فرماندار رامسر در ادامه با اشاره به ظرفيت هاي بالاي اين شهرستان گفت: براي استفاده از ظرفيت هاي اين منطقه بايد از شعارزدگي پرهيز شود و با تكيه بر برنامه ريزي و استفاده از خلاقيت ها بتوانيم به رشد و توسعه اين منطقه بيش از پيش كمك كنيم.


سروري افزود: اين شهرستان داراي مولفه هاي ممتازي در حوزه اقتصاد مقاومتي است و شوراهاي اسلامي شهر و روستاها بويژه دهياران براي برنامه ريزي در اين زمينه تلاش كنند.


وي با اشاره به شعار امسال رهبري گفت: بحث اقتصاد مقاومتي ،اقدام و عمل بايد سرلوحه كار همه مسئولان شهرستان قرارگيرد ضمن اينكه دستيابي به اقتصاد مقاومتي تنها در سايه همدلي و همزباني دستگاه ها به نتيجه مي رسد.


سروري به ميزباني رامسر از اجلاس وزيرامور خارجه سه كشور ايران ، تركيه و آذربايجان اشاره كرد و گفت: رامسر در روز برگزاري اين اجلاس در صدر اخبار جهان قرار داشت .


به گفته وي، اين شهرستان امادگي برگزاري كنفرانس هايي در سطح بين المللي را دارد.


حجت الاسلام والمسلمين سيد جليل مرتضوي امام جمعه رامسر نيزبا بيان آنكه مسوليت در نظام جمهوري اسلامي فرصتي براي خدمتگزاري است خواستار اهتمام ويژه مسولان در سال اقتصاد مقاومتي ،اقدام و عمل شدند.


در اين جلسه روساي ادارات جهادكشاورزي، ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري و شوراي بخش مركزي شهرستان رامسر به بيان عملكردها و موضوع سال اقتصاد مقاومتي پرداختند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار