بزرگترین پروژه مشارکتی شهرداری اردبیل با هدف سرعت دادن به پروژه‌های مشارکتی فعال شد.
کد خبر: ۲۱۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 16 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهردار اردبیل عصر امروز در جریان بازدید از عملیات اجرایی پروژه تیراژه در اردبیل اظهار کرد: مجتمع چند منظوره تجاری، تفریحی، فرهنگی و شهر بازی سرپوشیده تیراژه اردبیل در هفت طبقه اجرایی می‌شود.

حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: این هفت طبقه سازه‌ای شامل سه طبقه زیرین و چهار طبقه روی سطح با اسکلت بتن آرمه با مشارکت شهرداری اردبیل و سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال احداث است.

وی تصریح کرد: این مجموعه دارای پارکینگ هوشمند با ظرفیت بیش از 500 دستگاه خودرو، هایپر مارکت به مساحت 10 هزار متر مربع، فودکورت به مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع و همچنین سینما به مساحت دو هزار متر مربع است.

شهردار اردبیل گفت: این مجموعه عظیم شامل واحدهای تجاری با بیش از 42 هزار متر مربع و شهر بازی سرپوشیده به مساحت هشت هزار متر مربع است که امیدواریم در سال‌جاری با سرعت عملیات بیشتر روند اجرایی آن را شاهد باشیم.

لطف‌اللهیان افزود: بخش عظیمی از خاکبرداری این پروژه انجام شده و با رفع معایب گذشته پروژه تیراژه به همت سرمایه‌گذار با سرعت عمل بیشتر به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه به غیر از این پروژه، برای سایر پروژه‌های مشارکتی شهرداری نیز با هدف فعال‌سازی آنها اقدامات مناسبی انجام شده است، بیان کرد: تلاش شورای شهر و شهرداری بر این است تا همه پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل با سرعت اجرایی مناسب به سرانجام برسد.

لطف‌اللهیان از ارائه بسته‌های تشویقی احداث پارکینگ در شهر اردبیل برای اولین بار در این شهر خبر داد.

وی اضافه کرد:‌ از جمله این بسته‌ها ارائه پروانه رایگان برای احداث پارکینگ و اختصاص پروانه رایگان 15 درصدی از زیربنا به صورت تجاری است.

لطف‌اللهیان ادامه داد: شهرداری پس از احداث پارکینگ ضمانت خرید آن را منعقد می‌کند که این خود به نفع بخش خصوصی است.

شهردار اردبیل رویکرد شهرداری را حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف بیان کرد و گفت: تلاش جدی بر این است تا بتوانیم یک شرایط مطلوب‌تری را در سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها شاهد و ناظر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار