سرهنگ غلامی خبر داد:
تابناک: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان از راه اندازی سامانه تلفنی ۱۲۰ در اصفهان در راستای ارتقای خدمات پلیس به شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 11 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ حسین غلامی اظهار داشت: از چند روز مانده به عید نوروز سامانه تلفنی راهور به شماره ۱۲۰ همزمان با برخی از دیگر شهرهای کشور در اصفهان با هدف ارتباط ‌گیری و اطلاع ‌رسانی به پلیس و پاسخگویی به سوالات مردم راه اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه به منظور اطلاع هم استانی ها از آخرین وضعیت ترافیکی راه های درون شهری استان اصفهان در تمامی ایام ایجاد شده است.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی اصفهان با اشاره به اینکه برای تسهیل کار شهروندان تلفن پلیس راهور در کشور از ۱۱۰ جدا شده است اما تلفن ۱۱۰ به عنوان مرکز فوریت‌های پلیسی درباره تصادفات خدمات ارائه می‌کند، بیان داشت: همچنین شهروندان در صورت داشتن سئوالاتی در ارتباط با اجرائیات، شماره گذاری خودرو، صدور گواهینامه و دیگر سوال های مرتبط می توانند با این سامانه تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: این سامانه در آینده برای پرداخت قبوض جرایم رانندگی، تمدید گواهینامه، ردگیری مدارک ارسال شده به پست اعم از گواهینامه و کارت و شناسنامه خودرو، استعلام نمره منفی و آخرین وضعیت جوی و دیگر خدمات نیز مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار