مسئول خواهران تبلیغات اسلامی تویسرکان از فعال بودن 80 هیئت مذهبی بانوان در سطح شهر و روستای تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 11 April 2015


مسئول خواهران تبلیغات اسلامی تویسرکان از فعال بودن 80 هیئت مذهبی بانوان در سطح شهر و روستای تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس؛ اشرف سلیم‌زاده امروز به برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم برای خواهران در موسسه نور‌الحکمه اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید، مفاهیم، حفظ و تفسیر قرآن کریم برای علاقه‌مندان در موسسه نور‌الحکمه تویسرکان برگزار می‌شود.

وی تعداد خواهران حافظ کل قرآن این موسسه را پنج نفر اعلام کرد و افزود: 20 نفر از فعالان قرآنی این موسسه حافظ 20، 15 و 10 جزء از کلام وحی هستند.

مسئول خواهران تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه 30 مربی صاحب گواهی مربیگری کشوری در این مرکز آموزش قرآن را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: مربیان قرآنی ما در موسسه نور‌الحکمه با گذراندن دوره تربیت مربی دارای مدرک معتبر بوده و در زمینه فعالیت خود تبحر لازم را دارند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در کل هفته صبح و بعد از ظهر برپاست، از کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری فعالان قرآنی در طول فعالیت‌های این مرکز توسط بانوان تویسرکانی خبر داد.

سلیم‌زاده در ادامه انس با قرآن را بهترین راه برای حصول آرامش انسان دانست و اظهار کرد: مأنوس شدن با قرآن کریم ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را کاسته و باعث استحکام‌بخشی بنیان خانواده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمیخته شدن امور زندگی افراد جامعه با مفاهیم و مضامین قرآنی از وقوع بسیاری از معضلات پیشگیری می‌کند، تصریح کرد: بانوان می‌توانند با استفاده درست از فرصت‌ها در قالب برنامه‌ریزی، آموزه‌های دینی و قرآنی را در خانواده نهادینه کنند.

 مسئول خواهران تبلیغات اسلامی تویسرکان تعداد هیئت‌های مذهبی فعال خواهران در سطح شهرستان را 80 هیئت عنوان کرد و ادامه داد: این هیئت‌ها زیر نظر تبلیغات اسلامی در سطح شهر و روستا‌های تویسرکان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه هر هیئت دارای کد مشخص و شناسنامه است، خاطرنشان کرد: هر کدام از هیئت‌های مذهبی خواهران در حوزه‌های قرآنی، معارف، فرهنگی و  آموزه‌های دینی خدمات‌ ارائه می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار