فرماندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار سمنان ضمن اشاره به مهیا بودن همه زیرساخت های این شهرستان در استقبال از هیئت دولت، گفت: هنرمندان سمنانی آماده استقبال از رئیس جمهور هستند.
کد خبر: ۲۱۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 18 April 2016
سیدعباس دانایی صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی با جمعی از موثران حوزه هنر و فرهنگی و همچنین اعضای حوزه هنری سمنان به میزبانی سالن تئاتر شهر فرهنگسرای کومش این شهرستان، ضمن اشاره به اینکه هنرمندان به عنوان تاثیرگذارترین قشر فرهنگی جامعه به شمار می آیند، گفت: هنرمندان با وجود مخاطبانی که دارند، می توانند با ارائه هنر و ایده های نو و اصیل ایرانی اسلامینسل جوان را با فرهنگ غنی ملی و مذهبی مان مانوس کنند.

وی افزود: ابعاد فرهنگی و هنری در تصمیم‌گیری ها و رفتار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی جامعه تاثیر بسزایی داردلیکن توسعه بنیادین و همه جانبه اجتماعی و فرهنگی نیاز به توجه ویژهبه فرهنگ و هنر دارد.

دولت اقدامات ویژه ای را انجام داده است

فرماندار سمنانبا اشاره به سفر صبح فردای ریاست جمهوری به سمنان، گفت: سفر کابینه یازدهم فرصت استثنایی برای توسعه، آبادانی، پیگیری مطالبات مردمی و رفع موانع در تکمیل پروژه های عمرانی محرک توسعه استان و شهرستان های این استان به شمار می رود.

دانایی با اشاره به هم اندیشی و هم فکری در فراهم شدن بستری بی نظیر برای استقبال پرشور از ریاست جمهوری، ابراز داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های منطقه ای و بین المللی مرهون هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولتمردان است که سرانجام رسیدن برجام در سال گذشته، برگزاری انتخابات پرشور، کنترل تورم، ایجاد آرامش در بازار، برقراری روابط مناسب و رو به توسعه سیاسی اقتصادی ایران با سایر کشورها و رفع تحریم ها از این دست فعالیت ها است.

وی افزود: با وجود این تحولات و اشاعه امید در بین اقشار جامعه، جامعه هنرمندان نیز در کنار سایر آحاد جامعه آمادگی دارند تا از فرزند این استان در خانه خود به خوبی استقبال کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار