کد خبر: ۲۱۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 18 April 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با اشاره به نبود مشکل در بودجه پروژه همت، گفت: استان البرز خواستار اختیار بیشتر در پروژه همت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ذبیح‌الله قائمی در نشست شورای فنی استان البرز که ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به تشکیل نخستین جلسه شورای فنی استان البرز در سال جاری اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد که در برگزاری هر جلسه شورای فنی دقایقی به آموزش‌های جدید مدیران عضو شورای فنی، اختصاص داده شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات دو هفته یکبار شورای فنی، گفت: همایشی با حضور مسئولان نظام فنی اجرایی کشور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌کنیم. در این جلسه پیمانکاران و صنعت ساخت در استان البرز حضور دارند.

وی با اشاره به ساختار جدید استان‌ها، گفت: پیش‌نویس آیین‌نامه شورای فنی استان البرز ارسال شده است و در جلسه قرار شد تجمیع نظرات را گرفته و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارسال کنیم.

قائمی با بیان اینکه سامان‌دهی نیروهای کار در استان البرز در جلسه مطرح شده است، افزود: در معابر مختلف شاهد پراکندگی نیروهای کار و نیز مزاحمت‌هایی برای ساکنین و عابران هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با اشاره به طرح سامان‌دهی نیروی کار پراکنده، گفت: در جلسه مطرح شد نقاطی در سطح استان برای سامان‌دهی و آموزش مهارت به نیروهای کار پراکنده در نظر گرفته شود.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه پروژه همت مشکل اعتباری ندارد، افزود: به سبب اینکه این پروژه جنبه مشارکتی بین دولت و شهرداری کرج دارد، مشکلی در بودجه ندارد.

وی با اشاره به تفویض اختیار بیشتر به استان البرز در پروژه همت، گفت: شورای فنی در آیین نامه خود پروژه‌های استانی، ملی و شهرداری‌ها را به صورت تفویض دارد که محدوده وسیع و فعالیت بیشتر برای شورا دارد.

قائمی با بیان اینکه در حال حاضر از دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ها برای طرح در جلسه و نظارت دریافت می‌شود، افزود: استاندار در نخستین جلسه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تاکید بر حضور مدیران کل در جلسات ستاد را داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار