استاندار هرمزگان امنیت کشور مثال زدنی است، گفت: در هیچ جا از دنیا چنین امنیتی حاکم نیست و این امنیت و اقتدار حاصل رشادتهای افرادی در قبل و بعد از انقلاب است که با نثار خون خود امنیت را برای کشور و مملکت خود به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۲۱۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 20 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری پیش از ظهر امروز(یکم اردیبهشت) در آیین افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در بندرعباس اظهار کرد: عبرت آموزی برای انسان لازمه پیشرفت و رشد است و باید از خطاها و اشتباه های گذشتگان عبرت گرفت تا بتوان موجب رشد و بالندگی پیرامون خود شد.
 
وی افزود: خداوند متعال بارها در قرآن کریم، انسان را به مطالعه و درس گرفتن از طبیعت و آثار گذشتگان سفارش کرده اگر به روش گذشتگان اشتباه و ظلم کنیم هیچگاه ماندگار نخوایم بود و سرانجام آنها دچار می شویم.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه رژیم پهلوی دچار اشتباه گذشتگان شد و سقوط کرد، گفت: رژیم طاغوت با وجود داشتن قدرت، ثروت و ارتش نتوانست ماندگار باشد زیرا همان خطایی کرد که گذشتگان میکردند و با ظلم و نادیده گرفتن مردم قصد حکومت بر آنها را داشتند و عدم عبرت اموزی از گذشتگان باعث سقوط و فرو پاشی آنها شد.
 
وی اضافه کرد: ما نیز باید از گذشتگان عبرت بگیریم و به سمت همدلی و همزبانی برویم و از تخریب یکدیگر دست بکشیم و به فکر توسعه و پیشرفت کشور و مردم باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار