گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان؛
تابناک: مگر حکومت فاشیست آل سعود نسبت به فاجعه منا اظهار پشیمانی و عذر خواهی کرده است که با آنها بر سر موضوع حج امسال وارد مذاکره شده اید؟.
کد خبر: ۲۱۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 22 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، مذاکره دولتمردان با مقامات سعودی در خصوص برگزاری حج، لزوم مقابله با تهدیدات نرم دشمن، گلایه امام جمعه اصفهان از برگزاری کنسرت به عنوان مصداق جنگ نرم دشمن از جمله محورهای خطبه های امروز حجت الاسلام مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در تذکری جدی به سازمان حج و زیارت با تاکید بر خواسته ایرانیان مبنی بر عزتمندانه برگزار شدن مناسک حج امسال اظهار کرد: با این وجود این روزها بوی ذلت از برخی مطالبات به مشام می رسد؛ مگر حکومت فاشیست آل سعود نسبت به فاجعه منا اظهار پشیمانی و عذر خواهی کرده است که با آنها بر سر موضوع حج امسال وارد مذاکره شده اید؟ عُمّال این رژیم در منا با سهل انگاری و بی تدبیری مرگ 500 تن از حجاج لب تشنه بیت الله الحرام را به نظاره نشستند و پس از آن نیز احساس مسئولیت نکردند .

وی با تاکید دوباره بر اینکه زمینه حج عزتمندانه مردم باید فراهم شود، تصریح کرد: نمی گویم رفتن به حج حرام است یا حلال، صدور  فتوا بر عهده مراجع است.

حجت الاسلام مجتبی میردامادی با اشاره به دیدار جمعی از دانش آموزان  انجمن های اسلامی به لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در این دیدار بود اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری کنسرت های مختلف در کشور که اختلاط میان دختر و پسر را در پی دارد، نشان می دهد دشمن به دنبال تخلیه ذهن جوانان از ایمان است.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین در خصوص سایت های ضدانقلابی در فضای مجازی نیز تصریح کرد: این سایت ها آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را هدف گرفته اند و با همه توان به کج گویی از انقلاب اقدام کرده اند.

وی افزود: آمریکا کشورهای مزدور و خائن را به جنگ علیه ایران تحریک می‌کند اما هیچکدام جرات چنین کاری را ندارند هرچند که اگر روزی این اتفاق رخ داد پیروزی از آن جمهوری اسلامی و نابودی از آن آمریکا و همراهانش خواهد بود.

میردامادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان، خاطرنشان کرد: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب نسل سوم از نظر انقلابی از نسل اول کمتر نیستند که برتر نیزهستند اما آموزش و پرورش باید در تقویت روحیه انقلابی این نسل دین خود را ادا کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :