رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان تهران در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران- «میوه های نوبرانه مانند گوجه درختی نسبت به روزهای ابتدای سال قیمت ها کنترل شده و کاهش یافته است. گوجه سبزساوه که بهترین نوع از این میوه محسوب می شود در بازار میوه تهران 12 تا 15 تومان به فروش می رسد.»
کد خبر: ۲۱۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 23 April 2016
حسین مهاجران در گفت و گو با تابناک در خصوص نوسان قیمت میوه در تهران گفت: برای کنترل قیمت ها بازرسی اصناف دائم میوه فروشی ها را کنترل و هر تخلفی را به تعزیرات گزارش می کند.

وی در ادامه در خصوص قیمت های نجومی میوه های نوبرانه نیز خبر داد: توت فرنگی از استان البرز به تهران وارد می شود که  بین 15 تا 16 تومان قیمت دارد.هندوانه از کیلویی 600 تا 1100 تومان،ملون از 2500 تا 1500 تومان به عنوان میوه های نوبرانه در تهران فروش می رود.

مهاجران همچنین افزود: در خصوص پرتقال و سیب به این دلیل که فصل این میوه ها رو به پایان است، حدود 30 درصد به صورت طبیعی قیمت آنها افزایش پیدا می کند.

رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان تهران بیان کرد: در خصوص گوجه فرنگی که هفته گذشته خبر افزایش قیمت آن به گوش رسید، به دلیل فصلی بودن که به جایی وارد و از جایی خارج می شود به صورت طبیعی نوسان قیمت دارد تا جا بیفتد، این روند هست اما ما آن را کنترل می کنیم و در چند روز آینده نیز قیمت گوجه فرنگی کاهش پیدا می کند.

مهاجران در پایان تاکید کرد: بازرسان اصناف همه میوه فورش های تهران برای مقابله با تخلف زیر نظر دارند و هر نوع تخلفی را مردم گزارش کنند، در این خصوص تعامل خوبی هم با تعزیرات داریم.




منبع: تابناک
برچسب ها: میوه ، نوبرانه ، قیمت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار