بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره کیش طی مراسمی با حضور مسئولان این جزیره به دستگاه و بخش ام.‌آر.‌آی مجهز و بهره‌برداری از آن آغاز شد.
کد خبر: ۲۱۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 25 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، با پیگیری‌های سازمان منطقه آزاد کیش در راستای توسعه گردشگری سلامت و ابراز تمایل بیماران در کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین استقبال چشم‌گیر هموطنان مقیم خارج از کشور، عصر امروز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره کیش طی مراسمی با حضور مسئولان این جزیره به دستگاه و بخش ام.‌آر.‌آی مجهز و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

براساس اعلام وزارت بهداشت برای هر 250 هزار نفر نیاز به یک دستگاه ام.‌آر.‌آی است که به‌دلیل اهمیت گردشگری سلامت و پتانسیل‌های کشورمان به لحاظ نیروهای متخصص درمانی، جزیره کیش توانست با تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب در سطح بین‌المللی، برنامه اجرایی خود را برای توسعه گردشگری سلامت آغاز کند.

تجهیزات ام.‌آر.‌آی این بخش جدید فوق تخصصی با همکاری بخش خصوصی که شامل گروهی از جراحان متخصص مغز و اعصاب ایران است راه‌اندازی شد و این تیم پزشکی نیز با حضور در بیمارستان کیش به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

تاکنون استان هرمزگان دارای تنها یک دستگاه ام.‌آر.‌آی در شهر بندرعباس بود و مشکلات زیادی را برای بیماران ایجاد می‌کرد که با تجهیز بیمارستان کیش به این دستگاه از این پس بیمارستان جزیره قادر است علاوه بر شهروندان و گردشگران به سکوهای نفتی واقع در خلیج فارس و جزایر و شهرهای اطراف نیز خدمات درمانی ارائه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار