بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: پليس فتای استان اصفهان در سال 94 از یک هزار و 372 نت سرا بازديد کرد که از این تعداد، 37 كافی‌نت به دلیل عمل نکردن به تعهدات اخذ شده، پلمپ و براي 137 واحد نت‌سراي ديگر نيز اخطاريه پلمپ صادر شد.
کد خبر: ۲۱۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 25 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

انفجار کپسول 11 کیلویی در کنار آبگرمکن خانه

ششم اردیبهشت ماه جاری، در تماسی با فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان، گزارشی از وقوع یک انفجار و تخریب منزل در خیابان کهندژ اصفهان ارائه شد.

براساس این گزارش، بلافاصله ماموران آتش‌نشانی از 2 ایستگاه شماره 8 و 21 همراه با 2 خودروی اطفای حریق سنگین و یک خودروی پیشروی سبک به محل حادثه اعزام شدند.

این گزارش حاکی است، در این حادثه که بر اثر بی‌احتیاطی ساکنان منزل در استفاده از کپسول گاز LPG یازده کیلویی به‌جای گاز شهری و نصب غیر استاندارد آن به آبگرمکن و نشت گاز از شیلنگ رخ داده بود، دیوار منزل بر روی یک خودروی پارک شده در کوچه تخریب شد.

آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، ضمن خارج کردن خودروی آسیب‌دیده از داخل حیاط منزل، تدابیر ایمنی لازم را برای جلوگیری از افزایش خسارات انجام دادند.

گفتنی است، این حادثه هیچ تلفات جانی به همراه نداشت.

















کشف بیش از دو هزار بطری مشروبات در شهرضا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا از کشف تعداد 2112 بطری انواع مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.
 
کوروش کريم زاده اظهار کرد: با صدور دستور قضايی، مأموران پليس شهرستان شهرضا در بازرسي از يک خودروي نيسان در محور کمربندي اين شهرستان، تعداد 2112 بطری انواع مشروبات الکلي خارجي را کشف و ضبط کردند.

وي افزود: در اين عملیات، 2 نفر دستگير شدند و دستورات قضايي در خصوص تشکيل پرونده و انجام تحقيقات لازم، صادر شد.

یک هزار و 340 سایت مجرمانه در اصفهان مسدود شد

رئيس مركز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان با بیان اینکه يكی از وظايف پليس فتا، نظارت بر فعاليت مراكز ارائه‌دهنده خدمات اينترنت از جمله نت‌سراها است، اظهار کرد: پليس فتای استان اصفهان در سال 94 از یک هزار و 372 نت سرا بازديد کرد که از این تعداد، 37 كافی‌نت به دلیل عمل نکردن به تعهدات اخذ شده، پلمپ و براي 137 واحد نت‌سراي ديگر نيز اخطاريه پلمپ صادر شد.

سرهنگ غلامرضا شهرياری افزود: در راستای رصد سايت‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي مجرمانه سايبري نیز تعداد یک هزار و 340 سايت مجرمانه شناسايي، مسدود و برای برخورد قضايي، پرونده آنها به مبادي مربوطه ارسال شد.

وی تصریح کرد: درخصوص شناسايي سايت‌هاي مجرمانه در قالب طرح‌هاي عملياتي مانند سايت‌هاي فروش داروهاي غير مجاز، شيطان پرستي، هک و نفوذ نيز تعداد یک هزار و 793 مورد شناسايی و برای برخوردهاي قانوني به مبادي مربوطه منعكس شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار