کد خبر: ۲۱۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 April 2016


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار البرز گفت: ایجاد شناسنامه بهداشتی بانوان شاغل در استان البرز امسال با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الله ملاصالحی بعد از ظهر امروز در کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان البرز اظهار داشت: رسیدگی به امور بانوان و تأکید بر سلامتی این قشر یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: طرح ایجاد شناسنامه سلامت برای بانوان شاغل در این استان اواخر سال گذشته تأیید و بر ضرورت ایجاد آن نیز تأکید فراوان شد که متأسفانه تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

ملاصالحی بیان داشت: در این راستا امسال ایجاد این شناسنامه سلامت برای بانوان شاغل با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی با اعلام اینکه سلامت بانوان نقش مهمی را در سلامت خانواده ایفا می‌کند، تأکید کرد: با ایجاد این شناسنامه، سلامت بانوان شاغل از تمام لحاظ مورد پیگیری پزشکی قرار داده می‌شود.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما برای ارتقای سلامت خانواده و به ویژه بانوان اهمیت دادن به ورزش این قشر است که در این راستا باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

به گفته ملاصالحی ایجاد سالن‌های ورزشی مختص بانوان و در اختیار گذاشتن امکانات تخصصی ورزشی به بانوان یکی از مهمترین راهکارهای توسعه ورزش در بین بانوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار