مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از برگزاری بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته مقام معلم در سطح مدارس و مجموعه آموزش وپرورش این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 26 April 2016
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از برگزاری بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته مقام معلم در سطح مدارس و مجموعه آموزش وپرورش این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا،"جعفر دهبانی‌بصیر" اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در سطح مدارس و مجموعه اداره آموزش و پرورش شهرستان طبق سنوات گذشته برای بزرگداشت مقام شامخ معلم درنظر گرفته شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی به همین مناسبت در شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان اسدآباد دارای ١٢ شهید فرهنگی است.

دهبانی‌بصیر همایش بزرگداشت معلم، مراسم بزرگداشت معلم در مدارس، تجلیل از معلمان نمونه و مسابقات ورزشی فرهنگیان را از جمله برنامه‌های شاخص امسال به مناسبت هفته معلم برشمرد و تصریح کرد: در صورت مساعد بودن هوا همایس راهپیمایی فرهنگیان شهرستان اسدآباد نیز در این هفته به همراه خانواده فرهنگیان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای یک هزار و ۵٠٠ نفر معلم و فرهنگی با ٢٢١ آموزشگاه در مقاطع مختلف است.

دهبانی‌بصیر در ادامه با اشاره به یاد و خاطره قافله‌سالار معلمان شهید مرتضی مطهری گفت: سالروز شهادت این بزرگوار همواره طی سال‌ها بهانه‌ای برای ارج نهادن به تلاش‌های بی‌دریغ استادان و معلمانی است که در راه تربیت و تعلیم فرزندان کشور می‌کوشند.

وی همچنین با اشاره به آیات سوره علق در تبیین جایگاه و مقام معلم اظهار کرد: خداوند در این آیات خود را نخستین معلم هستی می‌نامد.

وی با بیان اینکه معلمی یک شغل و حرفه نیست، خاطرنشان کرد: معلمی تعهد، عشق، هنر و توانمندی بوده که در وجود معلمان این صفات بسیار بارز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار