معاون مطالعات راهبردی دارالقرآن کریم کشور
معاون مطالعات راهبردی و تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن کریم کشور از اجرای طرح دوستی با قرآن کریم در کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 26 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، سید محسن خدام حسینی  در کارگاه مهارت‌های قرآنی که در دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد، گفت: به اجرا درآمدن طرح دوستی با قرآن کریم در سراسر کشور دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۵ سال کارگاه مهارت‌های قرآنی در قالب ۷۵ دوره در سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: مهارت‌های قرآنی بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت‌های پژوهشی را دارد و باید بتوانیم مهارت‌های قرآنی خود را به بهترین نحو بالا ببریم چراکه قرآن کتابی سراسر سلامتی است و باید بهره‌گیری درستی از آن داشته باشیم.

خدام حسینی تصریح کرد: کارگاه مهارت‌های قرآنی در طول چهار روز در مازندران برگزار می‌شود و شامل برنامه‌های عمومی، خصوصی و مشاوره است.

معاون مطالعات راهبردی و تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن کریم کشور با اعلام اینکه با قرآن کریم همیشه بانشاط و متعادل هستیم، بیان کرد: زمانی که احساس تعادل و آرامش برای انسان تجربه شود فرزند قرآن می‌شویم که امری بسیار ارزنده بوده است.

خدام حسینی ادامه داد: بهره‌گیری از فرهنگ قرآنی خنثی‌کننده تهدیدات جهانی است زیرا فرهنگ جهانی به‌صورت بی‌صدا ما را با انفجاری خاموش تهدید می‌کند و باید مراقب باشیم.

معاون مطالعات راهبردی و تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن کریم کشور در پایان گفت: کسی به‌غیراز پروردگار قطعاً نمی‌تواند انسان را در همه زمان‌ها و مکان‌ها به‌حق دعوت کند و باید یقین داشته باشیم که حضرت حق هدایتگر همه‌جانبه ظاهر و باطن انسان بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار