رئیس کل دادگستری استان البرز:
رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه پروژه قطار شهری کرج یکی از طرح‌های بزرگ و ملی است، گفت: متأسفانه در این پروژه وقفه ایجاد شده و مردم نمی‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۲۱۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 27 April 2016
احمد فاضلیان اظهار داشت: با توجه به دغدغه حل مشکلات مردم کرج که در دستگاه قضایی استان وجود دارد تصمیم گرفتیم این موضوع را طرح و بررسی کنیم.
وی یکی از کارکردهای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری را برداشتن موانع و مشکلات از مسیر پیش روی سرمایه‌گذاران عنوان کرد و اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌ها، شرایطی را فراهم کنیم که سرمایه‌گذار و کارآفرین بتوانند با آسودگی خاطر در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی استان سرمایه‌گذاری کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه پروژه قطار شهری کرج یکی از طرح‌های بزرگ و ملی است تصریح کرد: متاسفانه در این پروژه وقفه ایجاد شده و مردم نمی‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند که ضروری است دلسوزان به این موضوع ورود پیدا کنند.
فاضلیان، در نظر گرفتن مصالح عمومی در موضوع قطار شهری کرج را یک ضرورت دانست و گفت: دستگاه قضایی استان، نظر خاصی نسبت به هیچ یک از طرفین ندارد و موضعی کاملا مستقل دارد؛ بلکه می‌خواهیم شرایط کنونی ادامه نداشته باشد چون با ادامه روند فعلی تنها مردم متضرر خواهند شد.
وی با توصیه طرفین به خویشتنداری و در نظر گفتن مصالح مردم که زمینه‌ساز عزتمندی برای مدعیان در پروژه قطار شهری کرج است تصریح کرد: هرچه این طرح‌ها سریع‌تر به بهره‌برداری برسند به نفع مردم است و جزو باقیات الصالحات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار