پیش بازی تراکتورسازی– ملوان
به گزارش تابناک تبریز دیدار دو تیم تراکتور سازی تبریز و ملوان بندر انزلی از قالب هفته بیست وهشتم لیگ برتر روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار می گردد.
کد خبر: ۲۲۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 27 April 2016
به گزارش تابناک تبریز دیدار دو تیم تراکتور سازی تبریز و ملوان بندر انزلی از قالب هفته بیست وهشتم لیگ برتر روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار می گردد.


بر همین اساس تیم تراکتور که از بازی های آسیایی خسته به نظر می رسد، دو تساوی ناباورانه و بد هنگام مقابل صبا و سیاه جامگان بدست آورد تا از قافله قهرمانی بدور مانده و فقط به به کسب سهمیه آسیایی چشم بدوزد.

حتی این کسب سهمیه به منزله قرار گرفتن در بین 3 تیم بالای جدول است که شاگردان ژنرال را مصمم تر برای برد در این دیدار خانگی می کند.

در ادامه لیگ،  امیر قلعه نویی سه دیدار مهم و حیاتی با ملوان و استقلال تهران و استقلال اهواز سقوط کرده دارد و باید از همه دیدار ها سربلند بیرون بیاید.
 
این در حالی است که  ملوانان بدنبال ایجاد حاشیه امن برای بقا در لیگ برتر  و هم استقلالی ها برای رسیدن به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی سخت بدنبال کسب سه امتیاز بازی هایشان مقابل تراکتورسازان هستند. بنابراین کار امیر قلعه نوعی سخت و دشوار است و باید برای کسب سهمیه از سه دیدار باقی مانده بتواند حداکثر امتیازات را بگیرد.

محروم: سید محمد ستاری – مجتبی احمدی (مدیر تیم) - ملوان بندرانزلی

جایگاه در جدول: تراکتورسازی با ۴۲ امتیاز چهارم، ملوان با ۲۶ امتیاز سیزدهم.

آمار ویژه:

ملوان در ۳ تقابل اخیر برابر تراکتورسازی گل نزده

۳ تقابل اخیر ۲ تیم تنها ۲ گل داشته

تراکتورسازی در ۵ بازی از ۶ بازی اخیر خانگی برابر ملوان

تیم داوری: تورج حق وردی – رضا سخندان – علی دودانگه – علی احمدی – ناظر: نادر جعفری
این دیدار از ساعت 18 روز 5 شنبه 9 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار