کد خبر: ۲۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 27 April 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: متاسفانه تعهدات استان در قبال پروژه شش هزار نفری اجرایی نشده است.

رضا گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: روند ساخت سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب کرج در سال گذشته با شتاب مناسبی پیش رفت که عملی نشدن تعهدات استانی سبب متوقف شدن این پروژه شد.

وی افزود: این پروژه بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که از بیستم اسفند ماه سال گذشته به دلیل نبود منابع مالی از حرکت ایستاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در حال ایجاد شرایطی هستیم تا سالن شش هزار نفری انقلاب را از حالت سکون خارج کنیم و امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان اردیبهشت شاهد از سرگیری مجدد ساخت و ساز باشیم.

گل محمدی یادآور شد: چهار میلیارد اعتبار استانی این پروژه محقق نشده ضمن آن که تا امروز وزارت ورزش و جوانان نیز نیمی از تعهدات خود را انجام داده است.

وی با اشاره به این که هر یک روز توقف، زمان بهره برداری از این سالن را دو تا پنج روز به تاخیر خواهد انداخت، افزود: اگر نتوانیم عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم، پروژه به روز 22 بهمن ماه سال جاری که زمان بهره برداری اعلام شده بود، نخواهد رسید.

گل محمدی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به صحبت‌های دبیر هیات هاکی مبنی بر توزیع ناعادلانه امکانات ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان گفت: در موضوع هاکی حق را به این هیات می‌دهیم اما شما یقین بدانید در توزیع امکانات ورزشی عدالت را رعایت می‌کنیم.

وی یادآور شد: التبه باید یک موضوعی را نیز یادآروی کنم، در توزیع اعتبارات به المپیکی بودن رشته‌ها، مدال آوری و رنکینگ آن در سطح کشور نیز توجه می‌کنیم و اینگونه نیست که رشته‌های مهم و مدال آور ما بدون امکانات باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطر نشان کرد: اگر در نظر بگیریم به لحاظ زیر ساختی ورزش استان البرز مشکلاتی دارد و دست ما هم چندان باز نیست، شاید حق بدهید که نتوانیم همه هیات‌ها را از نظر امکانات مانند سالن تامین کنیم.

گل محمدی درپایان گفت: مشکلات هاکی را بررسی می‌کنیم و یقین بدانید با ایجاد بستر مناسب شرایط آغاز فعالیت‌های دوباره هاکی را فراهیم خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار