کد خبر: ۲۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 12 April 2015
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: زن ایرانی نباید فریب زرق و برق فرهنگ غرب را بخورد، زیرا او اسباب تجمل، تجارت و بازیچه شهوت نیست بلکه مظهر کمال است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس عبدالوحید فیاضی در مراسم جشن کوثر در سالن پیامبر اعظم رویان برگزار شد، با بیان اینکه روشنی جهان از نوری است که خداوند در وجود حضرت فاطمه زهرا (س) دمیده است، اظهار کرد: در دنیای امروز که به نام زن بهره‌برداری‌های سیاسی و غیرمنطقی صورت می‌گیرد، در اسلام و نظام جمهوری اسلامی، زن دارای ارزش و احترام یکسان با مردان است.

وی با عنوان اینکه در اسلام، انسان درجه جانشینی پروردگار بر روی زمین را دارد، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) مظهر همه خوبی‌ها، جامع همه کمالات و مظهر همه نورانیت‌ها هستند و روشنی جهان از نور وجود این حضرت بوده که خداوند به او دمیده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این بانوی بزرگوار چتر حیات و نجات، هویت و شناسنامه ماست، بیان کرد: گاهی با وجود همه فضاهای معنوی موجود ما را به فرهنگ غرب رهنمون می‌کنند و این ناشی از نشناختن حضرت فاطمه (س) است، بنابراین صفات این بانو را باید شناخت و درک کرد و این روزها بهترین فرصت برای شناخت ایشان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین هدیه دانست و خاطرنشان کرد: زن ایرانی نباید فریب زرق و برق فرهنگ غرب را بخورد، زیرا او اسباب تجمل، تجارت و بازیچه شهوت نیست بلکه مظهر کمال است.

به گزارش فارس این مراسم با اجرای سرود مادر توسط دانش‌آموزان مدرسه ابن‌ سینای رویان، مولودی‌خوانی و اجرای نمایش طنز همراه بود و در پایان نیز به بانوان کارآفرین و تعدادی از بانوان، با اسامی فاطمه و زهرا به رسم یادبود، هدایایی داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار