شهردار یاسوج از برگزاری نخستین همایش خیرین شهرساز خبر داد و گفت: برخی زیرساخت‌های مورد نیاز شهر یاسوج با کمک خیرین احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۲۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 28 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی جاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش روز یاسوج گفت: به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس شهر یاسوج نخستین همایش روز این شهر 15 اردیبهشت با حضور مسولان، مردم و گردشگران برگزار می‌شود، ضمن اینکه بنا داریم از سال آینده این مراسم تحت عنوان هفته یاسوج برگزار شود.

شهردار یاسوج بیان کرد: همایش ملی روز یاسوج در روزهای 27 و 28 اردیبهشت سال جاری در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود که تاکنون بیش از 48 مقاله در رابطه با زیبایی‌های طبیعیت، شهرسازی و ... به این همایش ارسال شده است.

وی در ادامه از برگزاری نخستین همایش خیرین شهرساز در یاسوج خبر داد و تصریح کرد: برای جذب سرمایه‌گذار و مشارکت مردم در تاسیس زیرساخت‌های شهر یاسوج این همایش برگزار و برخی پروژه‌ها مانند احداث سرویس‌های بهداشتی در مکان‌های گردشگری، تجهیز پارک‌ها محله‌ای به وسایل بازی، احداث نمازخانه و آبخوری در سطح شهر به خیرین واگذار می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری یاسوج خبر داد و افزود: این مرکز علمی ـ کاربردی از اول مهر ماه جاری در رشته‌های معماری، حمل و نقل و ترافیک، حسابداری یا حقوق دانشجو پذیرش می‌کند، ضمن اینکه در صورت تصویب شورای اسلامی شهر دانشجویان بعد از دوره فارغ‌التحصیلی در شهرداری مشغول به کار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار