منتخب مردم قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی گفت: دستگاه‌های مسئول و مرتبط، تخریب‌ها و بد‌اخلاقی‌ها علیه مرا پیگیری می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 01 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید‌علی ادیانی با تبریک هفته معلم، گفت: دست‌اندر‌کاران و مسئولان در ارتقای جایگاه و مقام معلم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه وجه مشترک مرحله اول و دوم انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، حضور مردم بوده است که باید از آنان و رسانه‌ها تقدیر شود، افزود: به‌عنوان سرباز و خادم ملت در مجلس شورای اسلامی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنم.

منتخب مردم قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس دهم شورای اسلامی به برخی تخریب‌های علیه خود از جانب عده‌ای اشاره کرد و با اعلام اینکه رفتار‌های تخریبی و بد‌اخلاقی‌های انتخاباتی در شأن مردم و انتخابات نظام اسلامی نیست، خاطر‌نشان کرد: دستگاه‌های مسئول و مرتبط، تخریب‌ها و بد‌اخلاقی‌ها علیه مرا پیگیری می‌کنند.

ادیانی با اعلام اینکه به رسم ادب از حضور مردم و رأی به کاندیداهای مورد علاقه و ایجاد حماسه حضور تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: دوره رقابت به پایان رسیده و با همکاری منتخب دیگر حوزه انتخابیه، از ظرفیت‌های استانی و ملی برای توسعه و رفع مشکلات استفاده می‌کنیم.

وی اظهار کرد: مجلس دهم را کار‌آمد با بدنه کارشناسی مناسب ارزیابی می‌کنم که تلفیقی از جریان‌ها و تفکرات مختلف سیاسی در آن حضور دارند.

منتخب مردم قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان این مطلب که مجلس شورای اسلامی، خانه ملت است و مصالح نظام و منافع ملی باید در اولویت قرار گیرد، اضافه کرد: مردم اصل بوده و احزاب مختلف که در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند، مقبول مردم هستند.

ادیانی در پایان به محور‌های فعالیت خود در مجلس اشاره کرد و گفت: پیگیری حل مشکلات مربوط به بیکاری، رکود، تورم، غیر‌کارآمدی بروکراسی و عقیم بودن سازمان اداری و دیوان‌سالاری از اولویت‌های من در مجلس دهم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار