سرپرست معاونت فرمانداری فریدونکنار
سرپرست معاونت فرمانداری فریدونکنار گفت: باید موضوع تداخل صنفی در بازرسی‌ها در دستور کار مسؤولان باشد.
کد خبر: ۲۲۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 01 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدمهدی نصیری‌کناری در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی فریدونکنار در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اظهار کرد: بیماری دیابت توجه همه جهان را به خود جلب کرده و لازم است برای پیشگیری از افزایش آمارها در کشور برنامه‌ریزی جدی شود.

وی افزود: در مازندران و شهرستان فریدونکنار نیز بحث بیماری دیابت فراگیر و جدی است که باید همه مسؤولان و مدیران در کارگروه‌های سلامت و امنیت غذایی با برنامه‌ریزی دقیق و اقدامات جدی برای فرهنگ‌سازی در مسیر جلوگیری از روند افزایش این بیماری گام بردارند.

سرپرست معاونت فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: افراد زیادی در مازندران درگیر بیماری دیابت هستند که اطلاع‌رسانی به عموم مردم در راه‌های پیشگیری از ابتلا به این بیماری از طریق تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی ضروری است.

این مسئول بیان کرد: فرهنگ‌سازی و توجه به مقولاتی همچون تغییر سبک زندگی، جلوگیری از عوارض ناشی از کم‌تحرکی و پرخوری در همین زمینه بسیار تأثیرگذار است.

نصیری‌کناری ادامه داد: باید توجه به موضوعاتی همچون تداخل صنفی، نداشتن مجوزها و ساماندهی دست‌فروشان در بازرسی‌های کارگروه سلامت و امنیت غذایی در دستور کار مسؤولان باشد.

سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان فریدونکنار در پایان گفت: فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان باید مورد توجه و حمایت همگانی باشد و مردم نیز در آن زمینه آگاهی داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار