کد خبر: ۲۲۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 01 May 2016


خبرگزاری فارس: تجلیل از 53 معلم برگزیده در بروجرد

به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری فارس  ،جمشید ابوالفتحی امروز  در بروجرد، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم از معلمان پیشکسوت با همکاری شورای اسلامی و شهرداری این شهرستان تجلیل می‎شود.

وی عنوان کرد: روز معلم نمادی برای برانگیختن افکار عمومی در حرمت نهادن به مقام معلم و جبران ذره‎ای از زحمات این قشر است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد به برخی برنامه‎های این اداره به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه زنگ سپاس در همه مدارس با همکاری ناحیه مقاومت بسیج یکی از این برنامه‎هاست.

ابوالفتحی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‎های شهدا و برگزاری مسابقات آثار شهید مطهری در میان دانش‎آموزان و معلمان دیگر برنامه‎های اداره آموزش و پرورش بروجرد در این هفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه زحمات دولت‌ها طی 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بر کسی پوشیده نیست، یادآور شد: در این سال‌ها مدارس بسیاری در سراسر کشور نوسازی و یا احداث شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه 36 آموزشگاه این شهرستان پس از زمین لرزه سال 85 بازسازی و نوسازی شده است، اظهار کرد: ساختمان‎ها و تجهیزات مدارس شهرستان بروجرد با استاندارهای جهانی و ملی فاصله زیادی دارند.

وی با اشاره به کاهش اعتبارات دولتی آموزش و پرورش در سال‎های اخیر عنوان کرد: ارتقای استاندارد مدارس شهرستان بروجرد نیازمند همکاری مسئولان، خیرین و والدین دانش‎آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اینکه رفاه نسبی در مدارس این شهرستان برقرار است، اظهار کرد: جمع‎آوری بخاری‎ها و شوفاژهای مدارس و نسب پکیج‌های مرکزی در دستور کار این اداره قرار دارد.

ابوالفتحی با اشاره به اینکه ادارات شهرستانی آموزش و پرورش در جذب نیروی انسانی تابع برنامه‎های کشوری و استانی هستند، ادامه داد: امسال با همکاری مسئولان استانی تنها نیروهای بومی در آموزش و پرورش بروجرد جذب شده است.

وی تصریح کرد: سهم اداره آموزش و پرورش بروجرد از جذب پنج هزار نیروی انسانی جذب شده در سراسر کشور 20 نفر بوده که همه بومی هستند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد اظهار کرد: 70 نیروی پیش‎دبستانی بومی در این شهرستان جذب شده است.


منبع: تابناک
برچسب ها: هفته معلم ، بروجرد ، تجلیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار