کد خبر: ۲۲۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹ 03 May 2016
دادستان شهرستان خاش گفت:سرباز شجاع سجاد عبداللهي جمعي نيروي انتظامي خاش به عنوان يك سرباز فداكار و ايثارگر بايد به دنيا معرفي شود زيرا عمل او شايسته تجليل و تحسين است.

چند روزي است كه از حادثه تروريستي در خاش سيستان و بلوچستان مي‌گذرد، اقدامي كه به شهادت گروهبان يكم منوچهر جويني، گروهبان يكم ابوالفضل خمر و سرباز وظيفه عباس چراغي و زخمي شدن سرباز وظيفه سجاد عبداللهي ماموران خدمتگزار ميهن اسلامي منجر شد.

سرباز وظيفه فداكار سجاد عبداللهي اينك در يكي از بيمارستان‌هاي كشور تحت درمان قرار دارد.

اين سرباز فداكار كه بر اثر اصابت چند گلوله از سوي اشرار به شدت زخمي شده بود، اما با اين شرايط وخيم موفق شد با رگبار گلوله‌هاي آتشين خود، مانع فرار تروريست‌هاي مسلح از صحنه جنايت شود. او اشرار را يكي پس از ديگري به درك واصل كرد و انتقام خون همرزمان شهيدش را از اين ازخدا بي خبران گرفت. ‏

او با اين عمل شجاعانه خود، نقشه‌هاي اشرار و دشمنان را نقش بر آب كرد و به دنيا فهماند كه سربازان از جان گذشته اين مملكت تا آخرين قطره خون خود در راه هدفشان كه همانا دفاع از مردم و نابودي اشرار و دشمنان نظام و حفظ امنيت جامعه است بدون هيچ انتظار و چشمداشتي مي‌جنگنند و حتي از ايثار جان خويش در اين راه ابايي ندارند و شهادت را افتخار مي‌دانند.

به واقع عمل قهرمانانه اين سرباز فداكارسبب شد كه در كوتاهترين زمان ممكن تدابير و تلاش‌هاي اطلاعاتي، امنيتي، انتظامي و قضايي در جهت شناسايي و دستگيري ساير متهمان سودمند واقع شود و با توجه به سر نخ‌هاي موجود از جمله شناسايي اجساد 3 تن از تروريست‌ها كه توسط سرباز فداكار سجاد عبدالهي مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به هلاكت رسيدند و كشف خودرو پژو 405 مورد استفاده اشرار و سلاح و مهمات آنان، رسيدگي به اين پرونده قضايي با سرعت و دقت امكان پذير شود.

افشين داش محمدي افزود: مجازات هر چه سريعتر عاملان و دست اندر كاران اين حادثه تروريستي مرهمي بر دل‌هاي داغديده خانواده شهداي عزيز بوده و سبب افزايش توان و روحيه سرباز شجاع و فداكار سجاد عبداللهي شده تا به ياري خداوند متعال و با دعاي خير مردم اين سرباز فداكار عزيزمان هر چه زودتر سلامت و بهبودي كامل خود را به دست آورد تا شايد به فرصتي ديگري براي ابراز رشادت و شجاعت خود در مقابل دشمنان نظام دست يابد. دادستان خاش از دست اندركاران رسانه‌هاي ارتباط جمعي نيز خواست كار زيباي سرباز فداكار سجاد عبدالهي را به دنيا معرفي كنند تا همان گونه كه معلم فداكار خاشي در اذهان عمومي ماندگار شد، اين سرباز فداكار هم مدال شجاعت را از قلب‌هاي مردم ايران اسلامي دريافت كند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
مردم ایران مدیون خون این عزیزان هستند وبه انان افتخار میکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار