مدیرکل امور روستایی مازندران
مدیرکل امور روستایی مازندران گفت: روستاها برای توسعه، طرح های اقتصادی اجرا کنند.
کد خبر: ۲۲۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 04 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، جان الله عبدی در نشست اعضای شورای اسلامی روستا، شهر، بخش و استان با حضور استاندار مازندران در ساری گفت: شوراهای اسلامی باید منابع و پتانسیل های شهری و روستایی را احصا کرده و از آنها برای ایجاد درآمد اقتصادی استفاده کنند.

وی تعداد اعضای شورای اسلامی شهری استان را 352 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 30 نفر از بانوان استان در شوراهای اسلامی حضور دارند که 80 درصد آنها دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر هستند.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استان با اشاره به اینکه تعداد اعضای شورای اسلامی روستایی استان 7356 نفر هستند، بیان کرد: از 117 هزار نفر از اعضای شورای روستاها در کشور حدود 8 هزار نفر استان مازندران فعالیت دارند و باید با تعامل بین آنها تغییرات مناسبی در شهرها و روستاهای استان ایجاد شود.

عبدی با اشاره به اینکه روستا ها باید طرح های اقتصادی داشته باشند اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید در کنار شوراها باشند و در کنار آن دستگاه ها باید از بروکراسی اداری کاسته و در جهت تسهیل امور موجب کاهش زمان اجرا و افزایش کیفیت آن شوند.

وی با اشاره به مهاجرت معکوس از شهر به روستا در استان گفت: باید با اجرای طرح های اقتصادی در روستاها شاهد شکوفایی اقتصاد در روستاهای استان باشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار