کد خبر: ۲۲۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 06 May 2016


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز از مساعدت 60 میلیون تومانی به بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت برای درمان بیماری سرطان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی البرز، سید هادی کرابی با اشاره به اینکه این مساعدت طی یکسال و با پرداخت 5 میلیون تومان به صورت ماهیانه انجام شده است، گفت: این بانوی سرپرست خانوار مبتلا به سرطان تاکنون رقمی معادل 60 میلیون تومان بابت تأمین داروی هرسپتین از کمیته امداد دریافت کرده است.

وی اظهار کرد: همواره بخشی از مجموع کمک‌های درمانی این نهاد به مددجویان تحت حمایت توسط مردم نیکوکار تأمین می‌شود.

کرابی با اشاره به اجرای طرح شفاء گفت: بر اساس این طرح نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد یا تماس با شماره تلفن 32820033 ضمن مطالعه پرونده بیماران خاص و کسب اطلاعات لازم، در صورت تمایل آمادگی خود را برای این امر خیر اعلام کنند.

وی همچنین گفت: کمیته امداد امام برای ترویج سنت‌های حسنه اسلامی در بین آحاد جامعه با کمک و یاری مردم سخاوتمند، نیکوکاران و حامیان به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و تقویت اصل همبستگی اجتماعی ضمن جلب اعتماد عمومی طرح‌های مختلف فقرزدایی را به مرحله اجرا در آورده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان البرز از خیرین و مردم نیکوکار خواست بر اساس علاقه‌مندی خود در موضوعات مختلف مرتبط با نیازهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، به ویژه در امور درمانی، برای رفع مشکل محرومان و نیازمندان این نهاد را یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار