وی گفت: یکی از دلایل شکست در روند صلح این است که مذاکره کنندگان آمریکایی که از شخصیت قوی برخوردار نیستند، شکست خوردند و به اسرائیل اجحاف کردند. اسرائیل با نام صلح چیزهای بسیاری داد اما آنچه که داده بود به رسمیت شناخته نشد.
کد خبر: ۲۲۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 07 May 2016
 منابع اسرائیلی می‌گویند که معاونان دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تمهیداتی برای سفر وی در تابستان آتی به سرزمین‌های اشغالی دیده‌اند و قرار است در این سفر با مقامات اسرائیلی دیدار کند.

به گزارش ایسنا به نقل از الیوم السابع، منابع مذکور می‌گویند پیش از این سفر احتمالا دونالد ترامپ، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در گردهمایی سالانه یهودیان آمریکا در واشنگتن دیدار می‌کند.

بر اساس این گزارش، ترامپ می‌خواهد در این دیدارها از نگرانی‌های اسرائیل نسبت به سیاستش بکاهد و آرای یهودیان آمریکا را به دست آورد.

ترامپ خودش روز گذشته تاکید کرد که بر سر زمان دیدار وی با نتانیاهو توافق شده است. اما وی این زمان را به خبرنگاران که سوال‌های بسیاری را از وی در مورد این مساله پرسیدند، مشخص نکرد.

ترامپ در سخنرانی‌های خود در جمع یهودیان بر دوستی‌ با یهودیان تاکید کرد. با این وجود زمانی که از توصیف قدس به عنوان "پایتخت اسرائیل" است، امتناع کرد شعارهایی علیه وی سرداده شد. ترامپ گفت که اول می‌خواهد نتانیاهو را ببیند.

ترامپ گفت: یکی از دلایل شکست در روند صلح این است که مذاکره کنندگان آمریکایی که از شخصیت قوی برخوردار نیستند، شکست خوردند و به اسرائیل اجحاف کردند. اسرائیل با نام صلح چیزهای بسیاری داد اما آنچه که داده بود به رسمیت شناخته نشد.
زمانی که وی گفت "این کشور عبری" از حقش برای ستوده شدن برخوردار نشده، حضار وی را بسیار تشویق کردند.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان معاریو فاش کرد که داماد ترامپ نقش گسترده‌ای را در نزدیک کردن وی با اسرائیل ایفا می‌کند. او یهودی آمریکایی است. ایوانکا ترامپ، دختر ترامپ پس از ازدواج یهودی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار