کد خبر: ۲۲۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 07 May 2016


معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان شهری را توسعه خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل در کلانشهر کرج عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای خط یک اتوبوس تندرو در کرج اظهار داشت: رشد فزآینده جمعیت در کلانشهر کرج می‌طلبد تا خدمات رسانی‌ها نیز با رشد جمعیت مطابقت داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا و یکی از مهمترین نیازها و مطالبات مردم توسعه و گسترش حمل و نقل عمومی است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی را برای این مهم داشته باشیم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی اتوبوس بی آر تی در کلانشهر کرج یکی از مهمترین نیازها در بخش حمل و نقل است که باید با یک مدیریت درست این مهم هر چه سریعتر محقق شود.

افضلی خاطرنشان کرد: هم اکنون در کلانشهر کرج شاهد وجود ترافیک‌های بسیار سنگین هستیم که همین امر علاوه بر ایجاد مشکلات برای شهروندان هزینه‌های بسیار زیادی را نیزبه شهر و مردم وارد می‌کند.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین معضلاتی که مردم در این کلانشهر با آن مواجه هستند ترافیک است که به عنوان دغدغه‌ای برای مردم و مسئولان به شمار می‌رود که لازم است تا تدابیر اساسی برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج اعلام کرد: هم اکنون مطالعات و بررسی‌ها برای ایجاد خط یک اتوبوس تندرو (BRT) در درست انجام است.

به گفته افضلی این خط از پایانه شهید سلطانی تا میدان شهید بهشتی کمالشهر می‌باشد که در صورت اجرایی شدن این مهم گامی اساسی در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم در حوزه حمل و نقل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار