رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند از افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران این شهرستان در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 14 April 2015
علی مشهدی‌عباسی در گفتگو با فارس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از اقدامات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز پروژه کارگری شهرستان دماوند که از زمان سفر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به دماوند کلنگ آن به زمین خورده، بوده ‌است و همچنین در سفر سال گذشته استاندار تهران به دماوند نیز این موضوع مورد تأکید قرار داشت و اکنون وضعیت این پروژه به چه نحو است، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت بالغ بر هفت هکتار اجرایی می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند تصریح کرد: در زمان دولت احمدی‌نژاد، بودجه‌ای برای پروژه کارگری شهرستان دماوند در نظر گرفته شد که یک سوله به مساحت دو هزار مترمربع و به صورت چندمنظوره برای آن احداث شده‌ است.

وی افزود: در سفر دوم احمدی‌نژاد با بودجه‌ای جدید قرار شد که استخر سرپوشیده و زمین فوتبال روباز برای استفاده کارگران شهرستان احداث شود که این موضوع محقق نشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند تصریح کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس و رایزنی با استانداری تهران، قرار بر اختصاص این بودجه شده که به زودی محقق خواهد شد و اداره این مجموعه نیز به صورت هیئت‌ امنایی بوده و زیر نظر شخص خاصی نیست.

مشهدی‌عباسی با اشاره به وضع مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران در دماوند گفت: در پروژه فنی و حرفه‌ای با همکاری شهرداری دماوند، نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس و فرماندار شهرستان دماوند توانستیم پروژه را تا حد خوبی پیش ببریم که آسفالت، آب و برق آن نیز انجام شده ‌است؛ همچنین اکنون با معاون برنامه‌ریزی و مالی اداری فرماندار این شهرستان در حال تجهیز کردن برای آماده شدن در سال جاری هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار