يكصد و شصت و نهمين جلسه شوراي شهر ساری یکی از پر حاشیه‌ترین جلسان شورای چهارم مرکز استان شد.
کد خبر: ۲۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 09 May 2016
به گزارش تابناک مازندران،علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری در ابتدای جلسه در گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم، گفت: ادای احترام به این رشادت‌ها وظیفه‌ است و به حال این سربازان با غیرت شیعه غبطه می‌خوریم.

وی در ادامه از جو رسانه‌ایی علیه شورا و شهردار ساری، انتقاد و تصریح کرد: با یاوه‌سرایی نمی‌توان عملکرد مدیران شهری مرکز استان را زیر سوال برد.

سید محمد جعفری عضو دیگر شورا در تشریح سند راهبردی ۲۰ساله شهرداری، اظهار کرد: این سند بر اساس چشم انداز ۱۴۱۲ توسعه ساری و با بهره‌گیری از علم و تخصص کارشناسان و اساتید زبده دانشگاه تدوین شد.

این جلسه روند خود را طی کرد تا جایی که بعد از گزارش سعید نجاریان سارویی، رئیس گروه بودجه و حقوقی شورای شهر ساری در زمینه اهداء یک دستگاه آمبولانس، علي اكبر زلیکانی دیگر عضو شورا با مطرح کردن سوالاتی جلسه را به حاشیه کشاند، تا جایی که رئیس شورای شهر در مقام مدیریت جلسه به اعضا تذکر داد، اما این تذکرات در زلیکانی کارگر نیفتاد و جلسه علنی شورا  متشنج شد.

زلیکانی، که یکی از منتقدین اکثریت شورا است، شورای شهر ساری را ناکارآمد خواند و کمسیون‌های این پارلمان شهری را بی کفایت دانست.

رئیس شورای شهر به منظور مدیریت جلسه، از این عضو شورا خواست تا در حضور رسانه‌ها و با توجه به علنی بودن این نشست به سخنان خود پایان دهد، که ذلیکانی ضمن رد این عمل دایره انتقاد‌های خود را وسیع‌تر کرد.

این دوئل لفظی با برچسب‌ها و الفاظ نه چندان مودبانه اعضاء ادامه یافت تا جایی که حتی با میان‌جیگری حضار هم ختم به خیر نشد.

زلیکانی شورا را مقابل مردم توصیف کرد و گفت: فهم شورایی که فقط از خود تعریف و تجلیل می‌کند، بیش از این نیست و مردم سال آینده مشکلات مدیریت شهری را با رای خود حل خواهند کرد.


بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار