معاون آموزش و پرورش استان زنجان:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای طرح مقابله با «رفتارهای پرخطر» در ۳۳ مدرسه استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 10 May 2016
ذبیح الله تاراسی شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در جمع خبرنگاران، افزود: گسترش فرهنگ پیشگیری از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش است و تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده است. 

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان باید از هم‌اکنون مهارت مقابله با مشکلات را یاد بگیرند و این مهارت به آنها قدرت می دهد که از آسیب ها در امان باشند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای طرح مدارس عاری از خطر در مدارس استان زنجان خبر داد و افزود: طرح مقابله با رفتارهای پرخطر نیز در ۳۳ مدرسه استان زنجان اجرا می‌شود.

تاراسی به اجرای طرح مدارس «مراقب اجتماع» در ۴۰ مدرسه استان زنجان اشاره کردو افزود: طرح مهارت‌های «مراقبت از خود» نیز در ۳۳ مدرسه استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف در مدارس استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۱۸۰ نمایشگاه سیار به همت معاونان پرورشی و کارشناسان نواحی چهارده گانه برپا شده است.

تاراسی به اجرای طرح همکاری« خانه و مدرسه »اشاره کردو یاد آورشد: این طرح برای نخستین بار در استان زنجان به صورت پایلوت اجرایی می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بر لزوم برنامه‌ریزی در مورد امور پیشگیری در بین دانش‌آموزان اشاره کردو افزود: افراد از کودکی باید بیاموزند از خود مراقبت کرده و در برابر آسیب‌های اجتماعی ایمن شوند.

تاراسی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بر این امر اذعان دارد که هزینه و سرمایه گذاری بر اقدامات پیشگیرانه بهتر از درمان است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار