معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار هرمزگان گفت: زماني توسعه مبتني بر منابع طبيعي و سپس مبتني بر منابع انساني بود اما اكنون مهارت و خلاقيت در رسيدن به توسعه اهميت دارد .
کد خبر: ۲۲۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 10 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اكرمي در نشست مشترك مشاوران امور بانوان فرمانداري ها و دستگاه هاي اجرايي استان هرمزگان اظهار داشت: براي رسيدن به اهداف توسعه، ملزوماتي براي تسهيل نقش‌آفريني زنان و مردان لازم است كه از جمله آنها مي توان به مهارت، توان‌افزايي ، محيط امن براي زنان و مردان، دسترسي عادلانه به فرصت‌ها و منابع و اعتماد متقابل اشاره كرد.

وي با بيان اينكه مسايل حوزه بانوان بايد در كارگروه تخصصي شناسايي و بررسي شود، افزود: بايد موارد شناسايي شده در سال 95 را تدوين و سپس اولويت ‌بندي كنيم تا بتوانيم در مرحله نهايي به نتايج تجربي در خصوص مشكلات بانوان در حوزه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي برسيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار هرمزگان در بخش ديگري از صحبتهاي خود با اشاره به شعار امسال ، گفت: نخستين شاخصه اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل، برنامه ‌ريزي بر اساس تصوير شفاف از جامعه هدف از طرح ها و برنامه ها با توجه به اولويت بندي مشكلات است.

اكرمي از عملياتي شدن طرح ها و برنامه حوزه زنان و خانواده در سال 95 خبر داد و گفت: مهارت و خلاقيت در رسيدن به توسعه اهميت دارد و در اينجا نمي‌توان بين زن و مرد خط‌ كشي كرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار