دونده‌های همدانی در رقابت‌های دو ۵۰۰۰ متر بالای ۵۵ سال سن قهرمانی آسيا صاحب دو نشان طلا و نقره شدند.
کد خبر: ۲۲۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 11 May 2016
 رئیس هیئت همگانی استان همدان گفت: دونده‌های همدانی در رقابت‌های دو ۵۰۰۰ متر بالای ۵۵ سال سن قهرمانی آسيا صاحب دو نشان طلا و نقره شدند.

هادی سبزواری در گفتگو با مهر با اشاره به درخشش دونده‌های همدانی در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: دو بزرگسالان جزو رشته‌های زیرمجموعه كمیته ورزش بزرگسالان هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان است.

وی افزود: دو پنج هزار متر بزرگسالان بالای ۵۵ سال قهرمانی آسیا روز گذشته با شناخت نفرات برتر به میزبانی كشور سنگاپور به پایان رسید و سید حسن حسینی ورزشكار همدانی توانست به نشان طلا دست یابد.

رئیس هیئت همگانی استان همدان با اشاره نتایج بخش بانوان گفت: همچنین در بخش بانوان، ایران رئوفی دونده همدانی نشان نقره این ماده را كسب كرد و فلک ناز وجدان زاده نیز در مكان ششم رقابت‌ها ایستاد.

سبزواری عنوان کرد: هر دو دونده مدال‌آور همدانی درگذشته نیز مدال‌های آسیایی این رشته را در كارنامه افتخارات خود به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای دومیدانی بزرگسالان بیان کرد: همدان از شهرهای كوهستانی با ارتفاع بالا از سطح دریا است و آب‌وهوای این منطقه شرایطی را فراهم ساخته تا دونده‌های پیشكسوت همدان همواره در بهترین سطح آمادگی باشند.



رئیس هیئت همگانی استان همدان عنوان کرد: همدان پیشینه موفقی در ورزش دوومیدانی دارد و ازآنجاکه این رشته در طول مسافت‌های بالا و سطح پیشكسوتان موردحمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی است، در مدال‌آوری افتخارات ارزنده‌ای را كسب کرده‌ایم.

سبزواری بابیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی همدان امسال با برگزاری برنامه‌های متنوع، سال خوبی را برای توسعه ورزش در بین خانواده‌ها ترسیم کرده است، گفت: امسال برای ترغیب خانواده‌ها به ورزش و در راستای چشم‌انداز تعریف‌شده باید با برگزاری همایش‌های متنوع برای افزایش ۲۰ درصدی خانواده‌ها در فعالیت ورزش همگانی اقدام کنیم.

وی یادآور شد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، ورزش صبحگاهی، جشنواره‌های محلی، بازی‌های یارانه‌ای، جشنواره ماهیگیری، جشنواره پرواز بادبادک‌ها، اردوهای گردشگری› بازی‌های کودکانه، مسابقات آمادگی جسمانی، یوگا و طناب زنی از برنامه‌های اجرایی در سال جاری است.

رئیس هیئت همگانی استان همدان با اشاره به رشته‌های ورزش همگانی بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ رشته ورزشی زیرمجموعه ورزش‌های همگانی است که خوشبختانه تمامی رشته‌ها در استان همدان فعال هستند.

سبزواری عنوان کرد: باوجوداینکه گستره فعالیت ورزش همگانی بسیار زیاد است اما خوشبختانه با تلاش مجموعه، هیئت در این مدت عملكرد مطلوبی را ارائه داده است و اكنون همه مردم با رشته‌های مختلف این هیئت آشنایی و مشاركت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار