کد خبر: ۲۲۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 12 May 2016


رئیس آکادمی ملی فوتبال با بیان اینکه مدارس فوتبال دارای مجوز قانونی از انسجام و امکانات مناسبی در کشور برخوردارند، گفت:علاقه مندان برای فراگیری این رشته ورزشی در مدارس دارای مجوزنام نویسی کنند.

به گزارش ایرنا ، محمد حسین علیزاده روز پنجشنبه در نخستین همایش مربیان فوتبال پایه کشور درتالار شهیدان ن‍ژاد فلاح کرج، افزود:

همراهی مربیان فوتبال برای توسعه فعالیت های مدارس فوتبال ضروری است.

وی ادامه داد: تلاش ها برای اطلاع رسانی و معرفی مدارس فوتبال دارای مجوز در کشور آغاز شده تا بتوان گام های موثری درزمینه ورزش فوتبال برداشت.

علیزاده تاکید کرد: سیاست های آکادمی فوتبال باید با کمک مربیان مدارس فوتبال به سمت باشگاه ها میل کند تلاشی که از گذشته شروع شده است .

وی اضافه کرد: تلاش ما برآن است رویکردی که درآسیا و دنیا در زمینه فوتبال دنبال می شود، آن را پیش بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز با اعلام اینکه همایش امروز ازسوی یک تشکل غیر دولتی برگزار شده است ، گفت: این امر نشان دهنده توانمندی بخش خصوصی درحوزه فوتبال است .

رضا گل محمدی افزود: البرز دارای ویژگی های خاص خود است به گونه ای که شاهد بزرگترین نیروهای انسانی در آن هستیم اما دچار فقر سرانه ورزشی است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: وجود ظرفیت های قابل توجه ورزشی دراین استان مدیران حوزه ورزش را برآن داشته تا تلاش های ویژه ای را دراین زمینه داشته باشد و امیدواریم درسال جاری بتوانیم گام های موثری را برای نمود بیشتراین استان در سطح ملی برداریم.

همایش مربیان پایه ورزشی با حضور 70 مربی کشور از صبح امروز در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج آغاز شده و تاعصر پنجشنبه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار