کد خبر: ۲۲۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 13 May 2016


با حضور و مشارکت سه هزار شهروند ورزش دوست همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان فردیس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر این همایش صبح امروز جمعه در مسیری به طول ۴ کیلومتر و در محدوده بلوار امام خمینی فردیس و باعنوان صبح و نشاط به انجام رسید. فرماندار فردیس در این مراسم با قدردانی از مشارکت شهروندان در این برنامه فرهنگ ساز گفت: جامعه ای با نشاط و شاداب خواهد بود که ورزش را سرلوحه خود قرار دهدو خوشحالم که مردم فردیس با حضور پررنگ در همایش پیاده روی علاقمندی خود را به فعالیت های ورزشی نشان دادند.

قنبرزمانی افزود: در حال حاضر ۳۰ هیئت ورزشی در شهر ۵۰۰ هزار نفری فردیس فعال هستند و رشته های مختلف را سامان داده اند.

وی تصریح کرد: باید به توسعه زیرساخت ها کنار ترغیب مردم به ورزش اهمیت بدهیم تا اثربخشی بیشتر آن در میان اقشار مختلف مردم شاهد باشیم.

نماینده مردم فردیس و کرج در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش با بیان اینکه ورزش عاملی برای تقویت همدلی و همبستگی است گفت: البرز استان نوپایی است و متاسفانه در بخش زیرساخت ها دچار کمبودهای زیادی است.

محمدجواد کولیوند افزود: در شهرستان فردیس این موضوع شکل حادتری دارد وباید برای نجات این شهرستان از فقر بودجه ای تلاش بیشتری کنیم.

وی از افزایش ۲ونیم برابری اعتبارات ورزش البرز در سال گذشته خبر داد و گفت: هنوز با نقطه قابل قبول فاصله داریم و باید به سمت افزایش بودجه ورزش البرز حرکت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این همایش فردیس را شهرستانی غنی و پیشتاز در ورزش توصیف کرد و گفت: از سوی مقابل این شهر به لحاظ سرانه ورزشی محروم ترین نقطه کشور است و این موضوع مورد اذعان وزارت ورزش قرار دارد.

رضا گل محمدی افزود: سال گذشته یه فضای ورزشی چند منظوره برای فردیس شروع شده است اما در کنار ۲ پروژه دیگر در بحث تامین اعتبار دچار مشکل است.

وی تصریح کرد: درخواست من از مسئولان شهری و استانی این است که برای جذب اعتبارات تلاش بیشتری کنند و جدی تر در موضوع تقویت سرانه های ورزشی وارد شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در پایان این همایش جوایز متنوعی چون کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی، لوازم و البسه ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مراسم اهدا شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار