کد خبر: ۲۲۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 14 May 2016

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت : اکنون با هدف کمک به پایدارسازی مشاغل هفت هزار و 430طرح اشتغال اجرا شده توسط نیازمندان جویای کار از نظارت مستمر ناظران اشتغال این نهاد بهره مند هستند.

علی سالارکیا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فعالیت 8 ناظر ویژه طرح های اشتغال نیازمندان در البرز افزود:یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد در جهت ارتقاء ضریب موفقیت مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیرتحت حمایت در اجرای طرحهای اشتغال ، نظارت دوره ای کارشناسان بعد از اعطای تسهیلات و آغاز اجرای طرح است .

وی با بیان اینکه طرحهای اشتغال مددجویی در زمینه های دامپروری ، کشاورزی ، صنایع دستی و خدماتی در حال اجراست، ادامه داد: به طور میانگین هر طرح اشتغال سالانه سه بار مورد بازدید ناظران اشتغال این اداره کل قرار می گیرند و از راهنمایی های شغلی پس از اجرای طرح بهره مند می شوند .

این مسئول گفت: کمیته امداد در زمینه آموزش روش های نوین بازاریابی محصولات با بهره گیری از اساتید مجرب نیز در قالب همایش های تخصصی به مددجویان و مجریان طرح های اشتغال خدمت ارایه می کند .

وی خاطرنشان کرد: این نهاد سعی دارد ضمن ارایه خدمات حمایتی ، زمینه های اشتغال مددجویان تحت حمایت خود را از طریق اعطای تسهیلات خودکفایی ، مشاوره شغلی ، کاریابی و ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای ایجاد و در نهایت آنها را از چرخه حمایتی خارج کند .

وی گفت: با معرفی مددجویان جویای کار تحت حمایت به آموزشگاه‌ها و مراکز تخصصی فنی و حرفه ای طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره) مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان در دوره های آموزش‌ شغلی و مهارتی شرکت می کنند .

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: پایداری طرح های اشتغالزایی نشان می دهد که مهارت های آموزش داده شده به مددجویان تحت حمایت ، در ثبات شغلی آنها نقش تأثیرمطلوبی داشته است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار