کد خبر: ۲۳۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 15 May 2016


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از مساعدت نیکوکار البرزی به تامین داروی 37 بیمارخاص و صعب العلاج زیر پوشش این نهاد خبر داد .

سید هادی کرابی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به مساعدت 230میلیون ریالی این نیکوکار افزود: برخی مددجویان برای ابتلا به بیماری هایی از قبیل سرطان ، نارسایی کلیوی ، ام اس متحمل پرداخت هزینه های سنگین درمانی هستند که دراین بین نیکوکاران در جهت رفع این مشکل با کمک کمیته امداد همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه مساعدت این نیکوکار درقالب طرح شفاء ویژه حمایت خیرین ازبیماران خاص انجام شده ادامه داد : همواره بخشی ازمجموع کمهای درمانی این نهاد به مددجویان تحت حمایت توسط مردم نیکوکار تامین می شود .

کرابی گفت: براساس این طرح نیکوکاران می توانند با مراجعه به دفاتر امداد یا تماس با شماره تلفن 32820033 ضمن مطالعه پرونده بیماران خاص و کسب اطلاعات لازم ، در صورت تمایل آمادگی خود را برای این امر خیر اعلام کنند .

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد حضرت امام (ره) در راستای ترویج سنت های حسنه اسلامی در بین آحاد جامعه با کمک و یاری مردم سخاوتمند ، نیکوکاران و حامیان در راستای توسعه مشارکت های مردمی و تقویت اصل همبستگی اجتماعی ضمن جلب اعتماد عمومی طرح های مختلف فقر زدایی را به مرحله اجرا در آورده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از خیرین و مردم نیکوکار خواست بر اساس علاقه مندی خود در موضوعات مختلف مرتبط با نیازهای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد ، به ویژه در امور درمانی ، برای رفع مشکل محرومان و نیازمندان این نهاد را یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار