کد خبر: ۲۳۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 16 May 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر مناسب سازی معابر و خیابان‌های شهرستان ساوجبلاغ به منظور سهولت تردد معلولان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی و مناسب‌سازی اماکن و معابر ویژه جانبازان و معلولان اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این شهرستان انجام شود مناسب سازی معابر و خیابان‌های این شهرستان است.

وی ادامه داد: متأسفانه هم اکنون اقدام خاصی برای مناسب‌سازی معابر این شهرستان انجام نشده است و لازم است تا تدابیر اساسی در این خصوص اندیشیده شود.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه معلولان و جانبازان برای تردد در سطح شهر با مشکلات بسیاری مواجه هستند خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا مشکلات ترددی این قشر از جامعه نیز مرتفع شده تا آنان نیز بتوانند به سهولت در سطح شهر رفت و آمد کنند.

پالیزگیر گفت: استفاده از توانایی‌های معلولان و جانبازان نیز باید به عنوان یکی از مهمترین اقداماتی باشد که مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ادارات و مدارس نیز باید مناسب سازی شوند تأکید کرد: ارائه خدمات به معلولان و جانبازان و حتی افراد سالمند نیز باید به صورت ویژه انجام شود تا آنان نیز بتوانند از خدمات مناسبی برخوردار شوند.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: مسؤولان در این زمینه باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی را انجام دهند و تعاملات لازم را داشته باشند.

پالیزگیر تصریح کرد: نقش شهرداری‌ها در مناسب سازی فضاهای شهری از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار