یک عضو شورای شهر تهران گفت: نبایدزمین های اطراف صدا و سیما را از دست دهیم و آن زمین تبدیل به برج های جدید با قیمت های بالا نشوند.
کد خبر: ۲۳۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 17 May 2016
احمد مسجدجامعی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، تصریح کرد: تیپ مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب بسیار آدم های صبوری هستند به نحوی که  شرایط را می فهمند و برای حل مشکلات همکاری می کنند.

وی ادامه داد: در جریان نمایشگاه کتاب خود ناشران و انجمن ها و تشکلات مستقیما برای وصل برق مجموعه وارد مذاکره شدند. مردم هم این روحیه را داشتند که در یکی از بارندگی ها خود مردم همکاری می کردند تا این مشکل را حل کنند.

مسجد جامعی خاطر نشان ساخت: امسال که نمایشگاه به جنوب تهران رفت دسترسی به نمایشگاه برای مردم جنوب شهر آسان شد.

وی با تقدیر از همکاری سایر سازمان ها  و بسیج کردن تمامی امکانات در  دولت و شهرداری، تاکید کرد: سازمان زیباسازی و مترو فوق العاده کار کردند و باید از زحمات آن ها تشکر کرد.

مسجدجامعی افزود: کار بعدی که شهردار انجام داد نمایشگاه را برای سال های آینده تثبیت کرد، کار ارزشمندی بود.

وی با اشاره به کارکرد آتی نمایشگاه فعلی تهران در خیابان سئول گفت: همواره برای صدا و سیما حریم امنیتی می گذاشتند، اما الان فضای رسانه و دیجیتال، همه چیز را عوض کرده است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان ساخت: نباید آن زمین های اطراف صدا و سیما را از دست دهیم و آن زمین تبدیل به برج های جدید با قیمت های بالا نشوندو پیشنهاد می شود کمیسیون شهرسازی به این مساله ورود کند و کاربری‌های دیگر برای این زمین‌ها در نظر بگیرند.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر با اشاره به شکایت شهرداری از یکی از اعضای شورای شهر، گفت: اگر قرار باشد بابت یک سخنرانی از عضو شورای شهر شکایت شود این زیبنده شورا و شهرداری نیست و پیشنهاد می شود کمیسیون حقوقی شورا وارد شده تا از این اتفاقات نیفتد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار