شهردار بندرعباس از برگزاری جشن محوری اعیاد شعبانیه در محل پارک دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 18 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری ویژه‌ برنامه‌‌های اعیاد شعبانیه اظهار کرد: فرهنگ مهدوی به تمام آرمان‌های بشری متصل است و عدالت‌خواهی از مهم‌ترین خواسته‌های بشر است و کسی که در انتظار عدالت است، باید عادل باشد.
 
وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت افزود: فرهنگ مهدویت و انتظار باید به صورت گسترده در تمامی سطوح مختلف جامعه بویژه برای نسل جوان تبیین شود.
 
شهردار بندرعباس ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد(عج)، شهرداری بندرعباس با هدف ایجاد فضای شاد و دلنشین اقدام به برگزاری جشن‌های با شکوه اعیاد شعبانیه، می‌کند.
 
امینی‌زاده با اشاره به استقبال کم‌نظیر شهروندان بندرعباسی از جشن‌های مناسبتی ملی و مذهبی، افزود: این جشن‌ها با ارائه برنامه‌های مفرح و متنوع و در فضایی سرشار از شادی و صمیمیت با حضور هنرمندان و مسئولان برگزار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، مردم فهیم شهر بندرعباس از برگزاری جشن‌های محله‌ای و محوری که به همت بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس در اعیاد و مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، رضایت داشته و خواستار تداوم این برنامه‌ها هستند.
 
شهردار بندرعباس از برگزاری جشن ویژه نیمه شعبان در محل پارک دولت(زیر پرچم) خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته، این برنامه قرار است به صورت زنده و مستقیم از شبکه تلویزیونی خلیج‌فارس نیز پخش شود.
 
امینی‌زاده همچنین بیان کرد: علاوه بر این جشن محوری، تعدادی جشن محله‌ای نیز در سطح محلات شهر برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار