رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان مطرح کرد:
تابناک: رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان از نبود کنسولگری عراق در اصفهان انتقاد کرد و گفت: نبود کنسولگری عراق در اصفهان، مسافران را دچار مشکل کرده است.
کد خبر: ۲۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 15 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ابراهیم توکلی اظهار کرد: نبود کنسولگری عراق در اصفهان، صدور ویزا برای مسافران اصفهانی به مقصد عراق را مشکل کرده است.

وی افزود: مسافران اصفهانی برای اخذ ویزا باید به شهرهایی مانند ارومیه و تهران که عراق در آن کنسولگری دارد رفته و برای گرفتن ویزا اقدام کنند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان گفت: اگر مسافران بدون ویزا به شهرهایی مانند نجف سفر کنند باید برای اخذ ویزا 85 دلار پرداخت کنند و در اغلب مواقع نیز مسافران بدون ویزا را دیپورت می‌کنند.

وی خواستار راه‌اندازی کنسولگری عراق در اصفهان شد و تصریح کرد: مشکلات ناشی از نبود کنسولگری عراق در اصفهان سبب افزایش مشکلات مسافران شده است.

توکلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به خسارت ناشی از لغو موقت عمره مفرده به دفاتر زیارتی خبر داد و افزود: در طول سال اعزام زائر عمره تنها یک یا دو بار نصیب هر دفتر خدمات زیارتی می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از این دفاتر بسیاری از هزینه‌های خود را از این طریق تامین می‌کردند و با لغو موقت عمره مفرده به اقتصاد این دفاتر آسیب وارد شده است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان 165 دفتر خدمات زیارتی به فعالیت مشغول هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار