معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی كاربری واحد استان اصفهان:
تابناک: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی كاربری اصفهان گفت: دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی كاربردی (بخش شفاهی – مرحله استانی) روز چهارم خردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 19 May 2016
مجید رفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی كاربردی (بخش شفاهی – مرحله استانی) روز چهارم خردادماه در مركز آموزش علمی و كاربردی فرهنگ و هنر شماره یك واقع در شهرك نگین برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۳۰ نفر از دانشجویان از مراكز مختلف دانشگاه‌های علمی و كاربردی در سطح استان اصفهان در بخش‌های مختلف این جشنواره شامل قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ و اذان شركت می‌كنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی كاربری واحد استان اصفهان تاكید كرد: این جشنواره در بخش خواهران روز سه شنبه هفته آینده از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح تا ظهر برگزار و بعدازظهر نیز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه مسابقات آقایان برپا می‌شود.

وی ادامه داد: سه منتخب خانم و سه آقا به مرحله كشوری این مسابقات معرفی می‌شوند و منتخبین این جشنواره نیز به مرحله ملی كه با حضور منتخبان تمامی دانشگاه‌های كشور برگزار می شود راه پیدا می‌كنند.

رفیعی ابراز داشت: به طور معمول سالیانه جشنواره استانی در اواخر اردیبهشت تا اوایل خرداد، كشوری در شهریورماه و مرحله ملی  جشنواره نیز آبانماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه به منتخبان مرحله استانی تخفیف شهریه تعلق می‌گیرد، گفت: در مرحله كشوری از منتخبان با تندیس جشنواره، تقدیرنامه و هدیه ریالی تجلیل می‌شود و جوایز مرحله ملی نیز شامل تخفیف شهریه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار