مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان:
تابناک: بهزاد بزرگزاد با اشاره به اینکه همچنان علت بروز این حادثه نامشخص است، گفت: کارشناسان در حال بررسی علت وقوع انفجار لوله گاز هستند.
کد خبر: ۲۳۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 20 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، آتش سوزی شب گذشته که در اثر انفجار لوله گاز در خیابان لاهور اصفهان در نیمه شب ترس مردم این منطقه را برانیگخته بود به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان، با حضور بیش از 50 مامور آتش نشانی مهار شد.

بهزاد بزرگزاد با اشاره به اینکه همچنان علت بروز این حادثه نامشخص است، گفت: کارشناسان در حال بررسی علت وقوع انفجار لوله گاز هستند.

وی به ارتفاع بیست متری آتش ناشی از انفجار اشاره کرد و افزود: بعد از حضور در صحنه حادثه با احتمال اینکه این آتش سوزی سریع به خانه های مجاور هم سرایت کند، تخلیه اضطراری منازل را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان بزرگی این حادثه را به حدی دانست که در صورت عدم کنترل آتش و اقدامات اضطراری احتمال به آتش کشیده شدن تمام محله وجود داشت.

گفتنی است، آتش سوزی نیمه شب گذشته در خیابان لاهور که برخی مردم آن را ناشی از بی احتیاطی مالک ساختمانی نیمه تمام در مجاورت این لوله گاز می دانند، تا چند ساعت ساکنان این محله را بی خواب و وحشت زده کرد اما با حضور ماموران آتش نشانی از وقوع حادثه ای دلخراش برای مردم منطقه جلوگیری شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :