مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: به احتمال زیاد صمد پورسیدیريال دوچرخه‌سوار تیم شهرداری تبریز بتواند جواز حضور در رقابت‌های المپیک برزیل را کسب کند.
کد خبر: ۲۳۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 20 May 2016
میر معصوم سهرابی در این خصوص اظهار کرد: سی‌ و‌ یکمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان با قهرمانی مقتدرانه تیم شهرداری تبریز به اتمام رسید و افتخار دیگری برای ورزش شهرداری تبریز به دست آمد.

وی گفت: به گفته همگان سی‌ و‌ یکمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان از لحاظ کیفیت تیم‌های حاضر در بالاترین سطح قرار داشت و تیم‌های قدرتمندی در این مسابقات حضور یافته بودند و کیفیت مسابقات بسیار بالا بود.

سهرابی افزود: در سال‌های گذشته تیم پتروشیمی تبریز به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافته بود و امسال تیم شهرداری تبریز با اقتدار به عنوان نخست تور دست یافته و در حضور تیم‌های قدرتمند حاضر، کاپ قهرمانی را در تبریز حفظ کرد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز در دوره گذشته به مقام سوم دست یافت، اما امسال به عنوان قهرمانی رسیده و در مسابقات قهرمانی کشور نیز در پایان دور رفت در صدر قرار داشته است و این تیم با دوچرخه‌سواران و کادر مربیان بومی شکل گرفته است.
 
وی ادامه داد: من قهرمانی این تیم را به شهردار تبریز و اعضای شورای سازمان ورزش شهرداری و به تمامی اعضای این تیم و همچنین مردم ورزش‌دوست آذربایجان تبریک می‌گویم و باید بگویم بدون حمایت‌های شهردار تبریز و اعضای شورای سازمان ورزش شهرداری این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد.

سهرابی گفت: بدون شک ستاره این مسابقات صمد پورسیدی بود که قهرمانی در‌ تمام عناوین انفرادی را‌ به خود اختصاص داده و به احتمال زیاد این دوچرخه‌سوار تیم شهرداری تبریز بتواند با این درخشش خود جواز حضور در رقابت‌های المپیک برزیل را کسب کند.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی باشگاه شهرداری تبریز حمایت از ورزش همگانی بوده و تقویت زیرساخت‌های ورزش همگانی هم جزء برنامه‌های ما بوده و دوچرخه‌سواری جزء رشته‌هایی است که هم در ورزش همگانی و هم در ورزش قهرمانی مورد توجه سازمان ورزش شهرداری تبریز است و این موفقیت در ورزش قهرمانی موجب تشویق و رغبت جوانان به این رشته شده و از سوی جوانان مورد استقبال و اقبال قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار