آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با رئیس‌جمهور:
آیت‌الله علوی گرگانی گفت: توقع و انتظار مردم از روحانی به عنوان شخصیتی که هم در کسوت روحانیت و هم مسوولیت ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، بیش از سایر افراد است.
کد خبر: ۲۳۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳ 20 May 2016
دیدار رییس جمهور با آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: توقع و انتظار مردم از روحانی به عنوان شخصیتی که هم در کسوت روحانیت و هم مسوولیت ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، بیش از سایر افراد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با رییس جمهور اسلامی ایران، با اشاره به ضرورت صبر و ایستادگی در برابر دشواری ها در مسیر خدمت به مردم و تعالی کشور، بر ادامه تلاش مسوولان برای حل مشکلات و بهبود شرایط زندگی مردم تاکید کرد.

آیت‌الله علوی گرگانی در این دیدار با اشاره به موفقیت های مهم دولت در عرصه های مختلف، افزود: علیرغم این توفیقات، توقع و انتظار مردم از دکتر روحانی به عنوان شخصیتی که هم در کسوت روحانیت و هم مسوولیت ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، بیش از سایر افراد است؛ و لذا تلاش بیشتر دولت نسبت به رفع مشکلات مردم در بخش های مختلف بویژه در حوزه کشاورزی و تولید ضروری است.

وی همچنین توجه مسئولان کشور به مسائل اجتماعی و تلاش در راستای حفظ اخلاق اسلامی در جامعه را مورد تاکید قرار دادند و توفیقات روزافزون رییس جمهور و دولتمردان در دولت تدبیر و امید را از خداوند متعال خواستار شد.

حجت الاسلام حسن روحانی نیز در این دیدار با تقدیر از نقطه نظرات و حمایت های مراجع عظام تقلید از دولت یازدهم در بخش های مختلف، گزارشی از اقدامات و عملکرد دولت در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور و تعامل سازنده با جهان ارائه کرد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز بواسطه تلاش های دولت، حمایت مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام، شرایط بهتری برای فعالیت مردم و امید بیشتری نسبت به آینده در کشور به وجود آمده است؛ اظهار امیدواری کرد تا در سایه هدایت علما و حوزه های علمیه و با تکیه به وحدت و انسجام مردم دولت به وظایف سنگین خود عمل کند.

روحانی همچنین با اشاره به ثبات و امنیت مثال زدنی ایران در منطقه، آن را مرهون ایثار و فداکاری نیروهای نظامی و امنیتی دانست و گفت: امیدواریم با افزایش معنویت و وحدت در کشور بتوانیم در مسیر توسعه کشور و خدمت به مردم گام های موثرتری برداریم.


دیدار رییس جمهور با آیت الله سبحانی از مراجع تقلید

حضرت آیت الله سبحانی در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران، ضمن بیان اینکه همواره برای موفقیت دولت دعا می کنم، بر ضرورت انطباق هر چه بیشتر نظام بانکی کشور بر مبنای احکام شرعی تاکید کردند.

حضرت آیت الله العظمی سبحانی در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران، ضمن بیان اینکه همواره برای موفقیت دولت دعا می کنم، بر ضرورت انطباق هر چه بیشتر نظام بانکی کشور بر مبنای احکام شرعی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این مرجع عالیقدر عالم تشیع در این دیدار که عصر جمعه و در بیت معظم له برگزار شد، گفتند: کارمزد بانک ها باید واقعی و در مسیر کمک به بخش تولید و رفع مشکلات مردم باشد و متخصصان برای حل این موضوع تلاش کنند.

تکمیل تامین آب آشامیدنی شهر قم از نظر کمی و کیفی از دیگر موضوعاتی بود که آیت الله العظمی سبحانی در این دیدار به آنها پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری نیز در این دیدار با تشریح برنامه های دولت یازدهم برای رونق و آبادانی ایران اسلامی، اظهارامیدواری کرد که با وحدت، همدلی و حمایت های علما و مراجع عظام و همچنین برنامه های دولت؛ امسال، سالی پرخیر و برکت برای مردم باشد.

رییس جمهوری در خصوص موضوع بانکداری نیز گفت: تلاش دولت فراهم کردن شرایطی است که فعالیت بانکها بیش از پیش منطبق بر فقه اسلامی باشد و در این مسیر از مراجع معظم یاری می طلبد.

حضرت آیت الله سبحانی در این دیدار مجموعه کتاب هفت جلدی "ریحانه الادب" و همچنین کتاب "فتنه تکفیر" را به رییس جمهوری اهدا کردند. 



دیدار رییس جمهور با آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید

حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار با رییس‌ جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه ملت ایران بار مسوولیت سنگینی بر دوش شما گذاشته است گفتند: عنایت خداوند شامل همه مجاهدینی است که در مسیر خدمت به مردم گام می بردارند و مشکلات هر چند بسیار است، اما با وحدت و تلاش همگانی حل شدنی هستند.

حضرت آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی در دیدار با رییس‌ جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه ملت ایران بار مسوولیت سنگینی بر دوش شما گذاشته است گفتند: عنایت خداوند شامل همه مجاهدینی است که در مسیر خدمت به مردم گام می بردارند و مشکلات هر چند بسیار است، اما با وحدت و تلاش همگانی حل شدنی هستند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این مرجع عالیقدر عالم تشیع در این دیدار که عصر جمعه برگزار شد، با دعا برای موفقیت بیشتر دولت در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی کشور، گفتند: از خداوند متعال می خواهم در مسیر خدمت به ملت بزرگ ایران همچنان موفق باشید و گام به گام بر سایر مشکلات فائق بیایید.

ایشان در پایان مشکلات، سختی‌ها و سنگینی مسئولیت رییس‌جمهوری و دولت را قابل توجه، اما توکل به خداوند و اخلاص مسوولان در عمل را موجب سربلندی دولت دانستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام ولادت حضرت ولی عصر (عج) گزارشی از برنامه‌های دولت در بخش‌های مختلف ارایه کرد. 


دیدار رییس جمهور با آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران، از مساعی و اقدامات دولت در اداره کشور، بهبود اوضاع اقتصادی و تعامل سازنده با کشورهای جهان با وجود مشکلات فراوان تقدیر کرد.

حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران، از مساعی و اقدامات دولت در اداره کشور، بهبود اوضاع اقتصادی و تعامل سازنده با کشورهای جهان با وجود مشکلات فراوان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در این دیدار با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف بویژه در حوزه سیاست خارجی، بر ضرورت اهتمام مسئولان کشور برای حل مشکلات مردم، بویژه محرومان و ادامه روند رو به توسعه کشور تاکید کردند.

ایشان خطاب به رییس جمهور خاطرنشان کردند: بنده همواره برای توفیق شما و همه مسئولان دولت دعا می کنم و امیدوارم با حسن تدبیر بتوانید در خدمت به مردم و کشور همچنان موفق باشید.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مراجع عظام تقلید، اظهار داشت: دولت یازدهم در مسیر اداره کشور توانسته با کمک مردم و استفاده از رهنمودها و حمایت رهبر انقلاب و مراجع عظام از بسیاری از پیچیدگی ها و مشکلات عبور کند.

رییس جمهور افزود: امروز با رفع تحریم ها و بوجود آمدن فضای مناسب در روابط بین المللی، بستر مناسبی برای تعامل بیشتر با کشورهای خارجی ایجاد شده و مردم امید و اعتماد بیشتری برای حضور در فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری پیدا کرده اند.

دکتر روحانی با ارائه گزارشی از روند سرمایه گذاری های خارجی و برنامه های اقتصادی کشور، ابراز امیدواری کرد که با یاری خدا، حمایت و کمک مراجع و مردم بتوانیم بر مشکلات غلبه و شرایط بهتری را در کشور بوجود آوریم.

رییس جمهور همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت و آرامش خاطر نشان کرد: دولت امیدوار است با همکاری و تعامل بیشتر با مجلس دهم بتواند در مسیر حل مشکلات مردم و توسعه کشور گام های موثرتری بردارد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار