مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان از جذب ١٦٠ میلیارد ریال اعتبار از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای اجرای طرح های این فرودگاه خبر داد. ‎
کد خبر: ۲۳۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 29 May 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:عنایت الله انصاری فرد گفت: کار ساخت ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی این شهرستان با سرعت خوبی در حال اجرا است كه با تامین این اعتبارات، این طرح سرعت گرفته و امسال به بهره برداری خواهد رسید.
‎وی ادامه داد: امسال علاوه بر طرح ترمینال خارجی، چند طرح دیگر نیز در حال اجرا است که راه اندازی مرکز سامانه تصویری فرودگاه لارستان در سطح خوبی از پیشرفت فیزیکی قرار دارد.
‎مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان بیان کرد: بهسازی کامل ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت، تأسیس ساختمان فرستنده و تجهیز آن به سیستم رادیویی مدرن و پیشرفته از جمله اقداماتی است که در حال انجام است و رئیس اداره مهندسی الکترونیک این فرودگاه نیز برای طی دوره آموزش های مربوطه به کشور آلمان اعزام شده است.
‎انصاری فرد همچنین از نصب سیستم سوئیچینگ در برج مراقبت این فرودگاه با تمام امکانات پیشرفته خبر داد و افزود: تأسیس دو ایستگاه برای خودروهای آتش نشانی و توسعه ایستگاه آن به هشت مورد برای تحویل یک دستگاه خودروی کفساز فرودگاهی صورت گرفته است.
‎وی با اشاره به اینکه محوطه سازی کامل سایت رادار کوه کور و بهسازی کامل ساختمان رادار به گونه ای صورت گرفته که آن را از مدرن ترین و زیباترین سایت های کشور تبدیل کرده است، ادامه داد: بهسازی کامل ساختمان پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه و تجهیز آن به دوربین مداربسته در حال انجام است.
‎پروازهای بین المللی این فرودگاه هر روز عمدتا به کشورهای جنوبی خلیج فارس از جمله امارات، قطر و کویت و بالعکس انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار