رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس مربیگری B‌ فوتبال آسیا در این استان با حضور مربیان بومی و غیر بومی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 30 May 2016

حمید کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از کارهای خوب در راستای آموزش فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری کلاس‌های مربیگری است.

خبرگزاری فارس: برگزاری کلاس مربیگری B‌ فوتبال آسیا در کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود: در این استان و به همت هیأت فوتبال تاکنون کلاس‌های خوبی برگزار شده که نشان دهنده همت و عزم مسؤولان هیأت این استان است.

این مسؤول با قدردانی از رئیس هیأت فوتبال استان برای همکاری خوب در برگزاری کلاس مربیگری B آسیا گفت: تاکنون از گذشته تا حال تعداد چهار کلاس مربیگری از این دست در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کلاس‌ها در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد که آزمون کلاس آقایان را در استان با حضور تعداد 21 مربی برگزار کردیم.

کرمی گفت: در این دوره یکی از بهترین مدرسان فدراسیون فوتبال یعنی آقای حیدر شریفی حضور داشت که به بهترین نحو آموزش مربیان هم استانی و چند مربی غیر بومی را انجام داد.

این مسؤول در هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: شریفی از مدرسان برتر فوتبال کشور است که سابقه مربی‌گری در تیم فوتبال استقلال تهران را نیز داشته است.

رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره مربیان با آخرین روش‌ها و تاکتیک‌های مربیگری فوتبال آشنا شدند که در آینده می‌توانند با حضور در تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری شرکت کنند.

وی از مربیان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مربیانی باهوش و توانمند یاد کرد که لازم است هر چه بیشتر دانش مربی‌گری روز فوتبال را بیاموزند.

کرمی گفت: فوتبال استان ظرف سال‌های آینده باز هم در کشور واج خواهد گرفت زیرا در حال حاضر مربیان خوب و جوانی در استان در مراحل آموختن دانش روز فوتبال هستند.

این مسؤول در هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هیأت فوتبال استان در تنگنای مالی قرار دارد و امید است که مسؤولان استانی به کمک فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بشتابند، افزود: شاید تنها استانی در کشور باشیم که حامی مالی برای ورزش نداریم و همین موجب در جا زدن ورزش و رشته‌های مختلف آن در استان خواهد شد.

وی با نام بردن از موفقیت‌های فوتبال بانوان و فوتسال آن‌ها در سال‌های اخیر در کشور گفت: اگر زیرساخت‌های لازم برای آن‌ها فراهم باشد در آینده از آن‌ها موفقیت‌های بیشتری در سطوح ملی و بین‌المللی خواهیم شنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار