مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از آغاز غبارروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه استان برای استقبال از ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 31 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام منصور هاشمی سه شنبه اظهار داشت: غبار روبی مساجد و بقاع متبرکه پیش از آغاز ماه مبارک رمضان اقدام پسندیده ای است که در سراسر کشور صورت می گیرد تا خود را برای ماه رمضان آماده کنیم و باید در ماه رمضان بتوانیم با خودسازی از برکات این ماه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از مردم مومن و متدین در این روزها به صورت خودجوش تلاش می کنند تا هم ظاهر مسجد را از غبار ظاهری پاک کنند و هم اینکه با این کار جوانان و نوجوانان را برای حضور در مساجد ترغیب کنند.

هاشمی با اشاره به قداست و جایگاه مساجد در بین مسلمانان به ویژه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در آستانه ماه پرخیر و برکت رمضان تمام مساجد شهری و روستایی با غبارروبی و عطرافشانی آماده استقبال و پذیرایی از مردم مومن و متدین استان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: در استان هرمزگان 26 بقاع متبرکه وجود دارد که تا پیش از فرارسیدن ماه رمضان غبارروبی و عطر افشانی می شود.

دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه نکوداشت و غبارروبی مساجد نامگذاری شده است و در این دهه بقاع متبرکه و مساجد سراسر کشور برای استقبال ازماه میهمانی خدا مهیا می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار